30+ äger (Lite internt kring lagturnering i januari)

123457»

Kommentarer

  • Ni får passa på att köra eran ramsa nu, sen kommer det vara tyst i etern efter imorgon!

  • Tack för en mycket lyckad dag allesammans! Ser redan fram emot en uppföljare!

    Special thanks till bord/terräng/lokal-fixarna, you know who you are :)

    Trolls for president!

  • Det var riktigt kul detta!

    Tycker slagpåsarnas förslag att köra turneringen en gång per termin var ett mycket gott förslag!

    Korv och bullar var grymt!
  • edited 17 januari 2010 00:52
    Håller med Niklas och Lars på alla punkter :)
    Ogres for the win!!!
  • Sjukt kul! Håller med Lars, korv, bullar och kaffe var riktigt nice att smaska på under turneringen. Kudos till dom som tog initiativet!

  • Håller med föregående talare. Det var också kul att jag åter igen fick visa mitt överlägsna taktiska kunnande ;) Roll the dice!

  • Tack för igår

    Kan vi inte prata om nåt annat nu......
  • Hehe, jag tycker vi läger lite mer fokus på omgång tre i turneringen, vad var det egentligen som hände?
  • Vad är det som går och går, men som aldrig kommer fram?

  • Hur många skott måste Brettonia archers skjuta för att döda en Dark elf Noble på darksteed med 1+save och pendant?
  • Tack för ett väldigt trevligt litet arrangemang! Jag vann inte en enda match men hade kul ändå. Alla tillställningar som inkluderar fri tillgång till varmkorv, bullar och kaffe är ju garanterat lyckat :D Jag ställer gärna upp med en kanske ännu sämre empire lista till nästa gång, om det blir nåt liknande spel i framtiden :)

    ps. The empire does NOT strike back :P

  • Jag gick hem och åkte ej taxi. Detta betyder att jag kan deltaga i fler tillställningar. I sista omgången besegrade ett gäng mycket små och svaga råttor ett gäng antagligen ännu svagare bestar från skogen.
  • ps. The empire does NOT strike back :P

    Klockrent! haha

  • Eldborn@

    Det krävs i snitt 144 skott på long range, stått stilla, inte singel model, 288 ifall det är en singel model.
  • bedboy:

    vad snackar du om? 10st räcker gott! :D

  • Statistik är mest bara överskattat. Warhammer ska spelas med hopp, tro och känsla!
  • Jo det var ett trevligt sätt att spendera en Lördag, först spel och sen öl:)
    Jag är mest nöjd med att jag lyckades byta ut Daniels tärningar just innan sista omgången.
    mindre nöjd med att spela en arme som faktiskt bryr sig om psykologi och att jag hade så
    dålig koll på Ogres spells trots att jag spelat mot dom förut (iofs mest med dvärgar och demoner)
  • edited 18 januari 2010 18:32
    Bump :p

    Och segrarna var Don Pedros stjärtgossar!
Sign In or Register to comment.