Boka match: Warmachine/Hordes

edited 29 maj 2012 09:16 in Warmachine / Hordes
Med tanke på att ligan nu har dragit igång kanske det är passande med en sådan här tråd även för spel från Privateer press! =)

(Om det redan finns en tråd och jag missat den ber jag om ursäkt)

Som TS kanske man ska föregå med gott exempel! Så är det någon som vill spela mot mig på lördag, under dagen? Är ni eller har ni tänkt vara med i ligan så rekommenderar jag en match mot mig då det blir min andra någonsin och nästan gratispoäng till er! ;-)
«13456713

Kommentarer

  • Hmm lördag kanske inte var en så bra dag!?

    Men då provar jag söndag! Någon som är intresserad att spela lite Warmachine/Hordes på söndag? Helst under dagen.
  • Skulle tro att det inte skadar att gå dit och kika under dagen/kvällen idag. Brukar vara hyfsat med folk på lördag och Daniel har du nog rätt stor chans att träffa på.
  • Jag har bara spelar 1 ligamatch denna vecka och spelar gärna en till i morgon, måndag, eller under dan på tisdag. Någon som inte har kört båda sin matcher denna vecka?
  • Jag har inte spelat två matcher denna vecka men kan tyvärr inte spela imorgon kväll eller på dagen på tisdag! =/ Ska spela på tisdag kväll men antar att den nya veckan startat då!?
  • Är det någon som tänkt dyka upp ikväll på fusk för lite liga-matcher? Måste börja skrapa ihop lite poäng inför turneringen! ;-)
  • de vanliga lär nog dyka upp
  • Någon som vill spela en match torsdag eller fredag? skulle vilja testa lite nya modeller så gärna 500 pts. Annars kan jag nog trixa in dem på 400 pts också.
  • Fredag kväll kan vi nog dra en match, med lite tur kanske med ny warcaster. Det blir tyvärr bara 400 då jag inte tror att Dea har skaffat in necromancer tjejen jag ska skaffa innan dess men med lite tur så.

  • Det låter som en bra idé, fredag kväll it is
  • Jag ska kika in på föreningen ikväll. Kommer dit vid 7-8 så om någon läser och ahr tid så spelare jag gärna. Helst 500 pts men ska nog kunna anpassa mig till 400 också.
  • Behöver en match innan turneringen, någon som är sugen dom närmsta dagarna?

  • Tjenare är det någon som tänkt spela Warmachine/Hordes på FUSK ikväll tisdag? Hade tänka pallra mig dit, vore kul att spela mot någon!
    /Fredde
  • Tja! hade gärna spelat ikväll men jag jobbar. har tänkt försöka ta mig dit någon gång nästa vecka om det är någon som är sugen på spela warmachine/Hordes då (hoppas). Så hör gärna av er om ni är sugna på spel nästa vecka här i tråden =)

    /Fredde S
  • jag är där mest varje dag och är spel sugen för det mesta.
  • Hej hej! någon som vill spela imorgon tisdag? kan börja spela senast 20:00 annars är jag tillgänglig under i stort sett hela dagen.

    //fredde s
  • Jag spelar gärna imorgon, helst mk II 35pts, men kan även tänka mig mk I.

    Jag ska försöka införskaffa en cyckel i morgon runt 15, men efter det är jag tillgänglig, så vad sägs om att sikta på 16 kanske?
  • 16 blir bra tid för mig med. Om jag lyckas fixa några kort till mk2 och får testa lite nya gubbar som jag inte äger till mk2 så är jag på =) annars har jag bara en lista med 500 poäng till menoth.

    //fredde s
  • självklart, jag kommer också använda modeller jag inte har, tror alla gör det till mk II då man inte direkt vill köpa modellerna, mk II är ju liksom inte klart änn.

    man har kunnat ladda ned korten, men jag hittar inte länken nu så jag misstänker att de har stängt den sidan eftersom fieldtestet är klart. ska se om jag kan maila korten till dig.
  • tackar =) såg att jag hade kortet själv imorse så nu ska jag bara hitta en skrivare som funkar hehe.
    men vi ses kl 16!
    Hare!
  • Tja! Någon som skulle vara intresserad att spela imorgon söndag om föreningen är öppen då? har ingen koll. Gärna Mk2 men anpassar mig till mk1 om det passar bättre.

    //fredde S
  • Hej! någon som vill spela warmachines Mk1/Mk2 nästa vecka, måndag (efter 20:00) eller tisdag till torsdag efter kl 15:00?

    //fredde S
  • edited 2 juli 2009 10:35
    javisst jag kan möta dig med en cryx mk2 arme ( viss proxning .) )
  • Nice! låter bra det :) vilken dag? hehe proxning is the shit nu innan mk2 reglerna har kommit på riktigt.
  • kan vi köra 35 pt då? har byggt min menoth arme efter det.
  • igen vilken dag? :P själv kan jag inte på måndag längre =/ men tisdag efter 16:00 och ons-torsdag efter 15:00 har jag möjlighet att spela.
  • jag är alltid där efter 15.00 på veckodagarna.
  • Är sugen på att spela lite veckan, någon som har lust med warmachine? mk1 eller mk2 spelar ingen större roll
  • om någon som vill möta nya retrubution så är det bara att komma förbi föreningen (mk1)
  • För de som var med i den intressanta discussionen om "Incite"(vayl) vs "Glory of everblight"(eThagrosh): Det var ju som sagt snitt på incite som var lätt att räkna ut till 12,5 men slå fyra tärningar ta bort den lägsta betydligt svårare. Så jag och en kompis skrev ett program för att lista ut det. efter att datorn slagit fyra tärningar ta bort den lägsta 1 miljon gånger så kan vi säga att incite är lite bättre, snittet blir 12,4 ^^ glory har ju dock längre räckvidd så det är nog en bättre spell ändå.
Sign In or Register to comment.