Köper Tyranids

edited 3 september 2008 13:54 in Figurspel

Ello ello. Tänkte börja besöka den mörka sidan (40K) och kan inte tänka mig en annan armé än Tyranids. Nån som säljer? Intresserad av i första hand hela arméer, omålade modeller eller schysst målade. Även lösa modeller kan eventuellt vara soft, då jag misstänker att typ ingen har en nid-armé till salu.

Tänkte fokusera min armé runt warriors. Vet nästan ingenting om 40K ännu, ska plugga lite codex.

/ Fredde

Kommentarer

  • Låter som en fräsig armé-idé! Håll oss gärna uppdaterade på hur armén utvecklar sig!

  • edited 4 september 2008 15:47
    jag har en liten nid arme till salu om du är intresserad???
  • jag sitter på sex stycken genstealers från lådan battle of macragge, alla är ihop satta men inte sprejade eller målade.

    om du har köpt den nya start lådan (battle of black reach) så skulle jag kunna tänka mig att byta dom mot sex mariner.

    intresserad?

  • Men Fredde då, Tyranids? Förvuxna insekter!

  • om du har köpt den nya start lådan (battle of black reach) så skulle jag kunna tänka mig att byta dom mot sex mariner. intresserad?

    Tyvär, har inget att byta med. Hur är dom kittade, med eller utan Feeder Tendrils?

  • edited 8 september 2008 04:32
    vad för tyranider är du intresserad av ??
  • Fulgrim, för all del. Tar du med dom på FF så fraktar jag en femtilapp : )

    Zhukov, jag får återkomma om exakt vilka modeller jag behöver, tänkte köpa Assault Brood-lådan och sen klura på min lista efter FF. Jag gissar dock att jag behöver Gaunts i massor, och Tyranid Warriors.

  • Jag har en polare som säljer en komplett Snyggt målad nid arme. Tyvär är en del av gamla sortimentet.

    Det är snabbt taget 10 Warriors, 60 tal gaunts, 2 bevingade tyranter, 3 Raveners med mycket mera.
    Har du en mail så kan ajg skicka bider på hela armen.

    Sa jag att den va snygg?! :P
Sign In or Register to comment.