Knight crusader

har crusader splitt fire??? för det avgör om jag ska ha Ironstorm Missile Pod eller Stormspear Rocket Pod. jag gillar båda men har den inte split fire så kommer jag att köra Stormspear Rocket Pod eftersom en blast bara är användbart om jag får splite fire

Kommentarer

  • Eftersom imperial knights är super heavies så kan varje vapen välja olika mål.

  • sweet då ska jag nog ge honom en Ironstorm Missile Pod eftersom det är en blast och kan träffa fler än vad Stormspear Rocket Pod kan

  • edited 31 december 2015 01:41

    vilken force organisation slot är en crusader jag antar att dom är typ lord of war eller något.

    ska jag ha Battle canon eller thermal cannon??? jag gillar inte direkt någon av dom men jag tror jag kan ha mer nytta av en battle canon men den kostar 5pts så jag vet inte riktigt om det är värt det

  • Vad ska din knight göra Long range support eller close range support?

  • Och vilken knight ska du ha?

  • jag ska köra en crusader så en gatling gun och sedan vet jag inte vad jag ska ha för secondary repen

  • Dom är lord of war. Och i fråga om vilket andra hands vapen du ska ha, vilken arme ska den vara med och vad ska dess roll vara i den armeen?

  • ska ha den tillsammans med mina space marines. ger jag den en battle canon så är den hårt anti-infantary ger jag den thermal cannon så är den lite all around

  • Skulle nog säga att battle cannon är mer all round än thermal cannon, men fortfarande så beror det på vilken roll i armeen den ska ha. Ska den döda fordon och tungt infanteri? Eller ska den vara en mass skjutande all rounder?

  • ä jag kör bara en battle canon gillar ju ändå inget av dom två alternativen

Sign In or Register to comment.