Sökes!

Hejsan nu är jag ute efter små delar/saker. letar efter en bloodletter, 3 warriors of chaos eller marauders of chaos, 2 hjul. ska bygga en hellcannon och söker efter dessa delar.

Kommentarer

  • Har planer att köpa en låda bloodletters för att konvertera till ett Khorne blood bowl-lag. Kommer då få fyra bloodletters över. Hade tänkt sälja dem på tradera med några bloodreavers som också blir över.

    Vill du ha en bloodletter kan jag byta bort en, men det kanske är smartare att få flera av sakerna från samma person.

  • jag köper gerna två av dem, eller bytter dom om inte micke ska ha alle

  • @Stareater Okej, ja jag kan tänka mig dom. hur många bloodreavers har du? vad skulle vi vilja ha för bloodletterna + bloodreaverna ev vad skulle du vilja byta med?

    @Thamier du kan få ta 2 av dom. behöver ändå inte alla :)

  • Är inte hemma just nu och kan kolla, men jag tror att det är 10 bloodreavers kvar. Kommer hem på tisdag och kollar mer exakt.

    Det enda jag egentligen behöver just nu är en bloodthirster till mitt Khorne-lag. Är dock öppen för om det finns något intressant att konvertera till blood bowl.

    Kan tänka mig sälja figurerna för säg 75kr.

  • Okej, taket. kan fixa så någon kan hämta upp det. Du kan ju kolla och höra av dig senare. Du kan smsa mig på 070-3619642

Sign In or Register to comment.