Buzzqvarna Cup, 18 juni, Umeå

124

Kommentarer

  • ehm om man råkar ha flera figurer av samma.... kan man klona flera då visslar lite oskyldigt

  • edited 26 januari 2016 01:33

    När vi har en turnering vid namn klonerna anfaller eller clone wars så kanske. I Buzzqvarna? inte en chans.

  • Vad i hela friden gör du uppe halv3 på natten???

  • Byter bajsblöjor, käkar frukost, leker med Fisher-Price leksaker, det vanliga. Nu är det dock dags att sova ett par timmar innan storasyster vaknar vid femtiden.

  • edited 29 januari 2016 21:27

    afterifebladet

    Exklusivt!!! Vi har kommit över Frantics kommande roster till turneringen!!!

    *Vi försökte pressa honom på pengar för att hålla det hemligt men han är så säker på seger i hela cupen så han vägrade gå med på våra krav, eller så trodde han inte att vi skulle publicera det....

    Så här är det:

    killer-clowns

    Om det är sant eller inte vet bara @Stareater och @Frantic .... också hmm typ vi på Afterlifebladet, för vi skulle aldrig publicera något om inte källan var som Jesper Blomqvist skulle sagt det. -"Det är närmare 70/70".

    En annan exklusiv nyhet vi snappat upp är att ett lag har fått signaturen av Hack Enslash till sitt lag inför turneringen. Vilket lag och vilken coach har vi inte lyckats luska ut än... Men enligt Hacken så är det ytterligare en Mariehemsbo som fått hans signatur på "pappret".

    Hack Enslash

  • Öhh...?

    -Inga kommentarer, men visst jag kommer vinna.... med laget. :P

  • edited 30 januari 2016 03:15

    Som arrangör av Buzzqvarna har jag inga kommentarer om @Frantic och hans samröre med clowner.

    Det faktum att jag har certifikat på att jag har klarat kurserna Bribes and Money Laundering, Best Practices I-III har inget med att detta roster läkt ut. Oavsett vad för elaka rykten som sprids.

  • Clown? Jag såg ingen clown. Men det är rätt kaxigt att ha sitt passfoto som teamlogga ...

  • edited 30 januari 2016 19:57

    Det ryktas att coach khanmank köpt in bribes till laget vad han nu ska ha dem till. Motorsågarna kan ju inte bli utvisade.

  • Med tanke på att motorsågsfouls som leder till CAS räknas som poäng så kan det vara en smart taktik att ha bribes för att hålla sågen från utvisningsbåsetn

  • Men inte skulle väl jag göra något sånt?

  • Du vet väl om att du är den bashigaste coachen i bubble med ett snitt på 2.44 cas per match (om man räknar bort de som bara spelat ett fåtal matcher). Klart du inte skulle göra något sånt.

  • edited 31 januari 2016 08:55

    Jag tycker jag är snäll som ger bort flest CAS också.

  • Nu ska inte du ta ut äran @khanmank. Om du räknar på matchsnitt, ger jag bort flest cas per match...

  • Jag ser totalen som det enda viktiga. För då vinner jag! HA! Pilutta dig!!

    Har jag tur vinner jag mig en Crazy Igor och några Big Guys snart. Har jag otur gör jag inte det. Eller så har jag tur hur vi än ser på saken.

  • edited 2 februari 2016 21:40

    Det ryktas om otaliga goblins på banan i ett eventuellt möte mellan favoriterna Killer Clowns och utmanarna Bergehemnarsågarna. Om någon överlever drabbningen får väl dennes lag räknas som segrare.

  • Hahjahahaaaa Erik kommer lätt vara matchens lirare varje match :)

  • Jag har fortfarande try-outs. Trodde jag hade laget spikat, men en testmatch visade att jag hade stora brister. Finns både gröna och skäggiga typer av olika slag där, men än har ingen imponerat. Ska kanske ge motorsågen till en trädet på ett wood elf-lag bara för att det är så tematiskt "rätt".

  • edited 4 februari 2016 17:21

    afterifebladet

    EXKLUSIVT!!!

    Afterlifebladet har varit i kontakt med grodlaget Amphibium Inferis från Uppsala som tränar för fullt inför Buzzqvarna-cup. Deras problem är bara att deras Coach (från Umeå) inte vågar skriva på kontraktet för att coacha dem än. Han skyller på att han inte kan planera så långt framåt i tiden...

    frogchainsaw Men han är törstig på både Blood Bowl och alkohol så chansen att han dyker upp är som Jesper blomqvist brukar säga; "Det är närmare 70/70 än 50/50".

    Ytterligare ett rykte på G... Kommer släppa det under kvällen....

  • Efter att ha läst grodinlägget ovan känner jag ett enormt behov av att äga ytterligare en (2nd ed. ?) goblin med pogostick. Han ska givetvis få en motorsåg. Bara att börja grotta runt på nätet igen då ... Kul att man kan ha kul ...

    Apropå ingenting har jag en Ogre med hemmagjord chainsaw om någon känner ett behov.

  • Med risk för att eventuellt avslöja mig och mitt lagbygge ... Finns det någon som har en omålad Nobbla att låna ut för lite instamold-avgjutning? Han kommer vara oskadd efteråt ...

  • I do, pick me! Pick me! :D

  • Frantic du hade ju Scrappa.

  • Jag har en scrappa annars om det skulle krisa.

  • Har nu scrappa i fickan. Nobbla behövs

  • Ska kolla ikväll nu när jag är te baks i stan

  • afterifebladet

    Efter ett mindre inbrott på ett träningsanlägning i Uppsala kan Afterlifebladet nu rapportera att "Rollin Snakes" inte är tränare för sitt grodhoppande gäng...

    Det verkar vara ett Ogerlag som kommer att ta sig norrut för att sätta sitt avtryck i Buzzkvarna cup.

    Om inte ögat lurade vår journalist så Stod (lag)namnet Uppsala Undertakers på deras träningskläder, de hade inte mindre än två star players med sig på banan. Efterar ytterligare spaningar så verkar det vara följande klass på spelarna.

    ogers

    Nu är det bara att hoppas att de inte slår ett den 18:e och glömer bort att det är fight night.

  • Hur går det med anmälningarna? Tillkommit något lag än?

  • Kom in en igår.

Sign In or Register to comment.