Säljer High Elves

Säljer nu av min samling med Warhammer High Elves, köpta slutet på 90-talet/början på 2000. Alla figurer där det tillkom förpackning finns kvar. Många är omålade/ enbart sprayade.

Vill helst bara bli av med allt och hade därför helst sätt att det köptes som ett paketpris men är givetvis öppen om någon vill handla enstaka figurer.

High Elves 1 Tyrion i metall (sprayad vit) - nypris 300 - mitt pris 100. 8 Silver Helms i plast (sprayade svart) - nypris 270 - mitt pris 90. 16 High Elf Spearmen i plast (målade) nypris 270 - mitt pris 80. 16 High Elf Archers i plast (sprayade svart/ någon målad) nypris 270 - mitt pris 80. 16 Swordmasters of Hoeth i metall (ej sprayade eller målade) nypris 800 - mitt pris 300. 2 Tiranoc Chariot i metall (häst i plast) (1 ej sprayad eller målad) nypris 440 - mitt pris - 130. 1 Teclis i metall - (sprayad svart) nypris 140 - mitt pris 50. 3 Shadow Warriors i metall (målade) nypris 110 - mitt pris 40. 3 Archers i metall (sprayde) – nypris 110 – mitt pris 40. 2 mage i metall (sprayade svart) - nypris 440 - mitt pris 140.

Har 1 figur (sprayad svart) på häst tror det är en commander av något slag (i metall)... den får du gratis om du köper allt.

Totalt nypris: 3150:- Mitt pris: 1050:- Paketpris: 800 :- (då ingår den svartsprayade figuren på häst samt skickar med alla reservdelar + kodex)

Skickar med 1 regiment Vampire Counts samt några specialenheter. Har även häftig terräng samt penslar/ färg/ basplattor/ gräs som jag skickar med gratis vid intresse.

Lättast blir att hämtas av i Helsingborg men annars har jag inga problem att skicka också.

Har jag varit otydlig med något får du gärna höra av dig!

Sign In or Register to comment.