Warhammer magic

jag vet inte riktigt vad jag ska ha för lore på min mage-priest, jag har redan en skink priest med hevens så jag kommer inte att använda hevens på honom men vad tycker ni skulle vara bra på honom

Kommentarer

  • bgsbgs
    edited 8 april 2015 20:23

    Ifall att frågan är vad som kommer att vara bäst på FF är svaret, i ordning:

    Alla signaturer (Wandering deliberations discipline), Loremaster High Magic (Focus of Mystery discipline), Life, Metal, Shadow, Death

  • edited 8 april 2015 21:11

    ja jag undrar vad som kommer vara bäst på fanatic. jag kollade lite på vad alternativen och kom fram till att lore of light kan vara ganska nice så jag kommer att testa den men jag funderar även på lore of death, lore of fire värkar också nice

  • Med tanke på vad du har i listan så skulle jag köra på wandering deliberations på Slannen och byta till Beast på skinken.

  • Håller med Bgs och Empa, Alla signaturer är riktigt bra.

  • Jag kanska ska motivera också. Du har en ganska långsam lista och inte speciellt mkt skytte. Saurusar slåss hyffsat men med dubbla wildform i listan så slåss dom ännu bättre. Sen med alla avståndsspells så kan du plocka lite poång även om din motståndare inte vill slåss. Apropå magi så bör du nog försöka hitta poäng till earthing rod till paddan om du inte har det redan

Sign In or Register to comment.