Köpes: Space Marine bikes

edited 7 oktober 2014 13:17 in Figurspel

Är på jag efter inte mindre än 13 Space Marine bikes, målat som omålat. Special weapons är bonus...

Kommentarer

  • jag har tre stycken tror jag jag har även scout biks om du är intresserad

  • Tar dom tre, Scout-bikers passar jag på. Har väl lite mer bits som jag skulle få av dig men som jag helt glömt av också..

  • Är du på FUSK någon dag i veckan?

  • jag är nere idag men jag har inte grejerna eftersom dom ligger hos min mor och jag är hos farsan nu så det kommer få vänta tills på månda

  • Du har inte en låda på FUSK du kan lämna dem i i nästa vecka så kan jag plocka upp dem och sätta över pengar till ditt bankkonto. Har en bebis på gång vilken dag som helst så jag vet inte om jag kommer att vara tillgänglig eller inte på en given dag :)

  • edited 8 oktober 2014 15:08

    nej det har jag inte men om du har kan jag lägga dom i din låda. men jag får gratulera, småbarn är bara urgulliga

  • Ingen låda tyvärr. Men är du där antingen idag eller imorgon? Eller om du vet vilka dagar nästa vecka du är på plats?

  • idag kommer jag inte att vara inne och jag vet inte angående i morgon

  • Ska vi försöka mötas upp på stan, jobbar i centrum så jag är här varje dag.

  • Fler bikes mottages tacksamt...

  • Tja! Jag har tre stycken du kan få köpa för en billig penning. Det är standardfigurerna i tenn så 1x plasmagun, 1x meltagun och en sergeant. Dock målade.

  • @Ekan det är lugnt med målningen. Finns T-röd hehe. När var hur?

  • Jag kommer om inget kommer i vägen vara på FUSK på onsdag kväll. Sen kan jag annars rekommendera ungsrengöringsmedel, går fortare än T-röd att få bort färgen (ett par timmar) och är lindrigare mot plast, och är dessutom snällare att arbeta med.

  • Skickar dig ett PM

  • jag ska ner i morgon ska vi ses då

Sign In or Register to comment.