Frågor från en nykomling

2»

Kommentarer

  • Tackar för hjälp och erbjudanden!

    Jag har nu, med hjälp av det magiska internet, hittat inte mindre än tre färdiga/presumtiva lag. Två eBay-fynd i form av ett målat Neomics-orchlag, ett omålat dito-människolag och ett kit med WFB Skaven Night runners för konvertering. Således kommer jag att direkt kunna komma igång med spel med orcs så fort som det har anlänt, hoppeligen ungefär samtidigt som vi återvänder till Umeå nästa vecka. Därefter börja med montering, målning och dylikt av de andra allt eftersom tid medger till hösten mellan jobb och familjen.

  • Tärningarna inshoppade. Det ska komma mejl till magu från NAF men två år betalt.

    Frantic fick ett år till han...

  • edited 1 september 2014 10:24

    Bra du påminner. Måste förnya mitt medlemsskap till Stockbowl. Fanns det gott om block dice eller mest de nya och fame-markören? Hur såg fame-markören förresten ut i verkligheten?

  • edited 1 september 2014 16:47

    Markören är skölden med jorden (inte bollen) och istf NAF där uppe står det Fame +1 / Fame +2 (den är vändbar) och tärningarna var ju d6 med NAF-skölden som 6:a

    Det fanns säkert >75 Block Dice kvar.

  • @magu: Det var ett tag sedan du skrev i tråden. Jag är nyfiken att höra hur det går för dig.

  • +1. Tärningarna ligger och vittrar sönder här i bokhyllan ...

Sign In or Register to comment.