Sökes: Tau bits

edited 29 juni 2014 01:04 in Warhammer 40k

Söker kroots, 1 kroot hound och krootox.

MVH Joel

«1

Kommentarer

  • Jag har en del kroots som ligger byggda och svartsprejade, samt en hög med tillhörande bitz, Skulle detta vara av intresse?

  • bitzen är jag intresserad av! :)

  • Jag kan inventera vad jag har. Så vitt jag minns är det massor av alla de olika läderkläder, benprydnader, gevär os.v. som följer med :)

  • Nu har jag inventerat lite. Jag har 3 sprues med de vanliga småbitzen som medföljer (diverse dolkar, läderbitar, ben o.s.v) Även något enstaka gevär och huvud som sitter med. Något av detta du är intresserad av? :)

  • Gött :) låter kung :)

  • Gissar att du kör tau, visst går hela kroot enheten acute senses om man har en kroot hound? :)

  • Japp, det räcker med en modell som har Acute Senses för att hela gruppen ska få fördelen. Jag kör inte Tau så mycket längre, men har lite liggandes :) Hur vill du sköta själv överlämnande av sagda bitz? Jag behöver egentligen ingen kompensation för dem, men om du skulle råka ha några lasguns eller bolters liggande som du inte behöver så tas de tacksamt emot :)

  • Nice! Ska absolut kika kan nog ha ett gäng :) du har inga bits från battlesuits över? :)

  • Jodå, en hel hög. Är det vapen och dylikt du är mest intresserad av? :)

  • Mjo, sen lite axelplåtar och sånt :)

  • Axelplåtar till Battle Suits? Hur ser de ut? Deras axlar är väl fast i armen? :s

  • ja jo det gör de, tänkte nog på stealth suits, men har du battlesuit bits är jag nöjd i det jag kan få tag på speciellt vapen, skulle behöva 2 st shield drones också :)

  • En till regelfråga: hur funkar det för battlesuits och deras vapen? om jag vill ha 2 plasma, kan jag ta en vanlig plasma och en twinlinked eller blir det så att den första endast blir twinlinked, alltså ett plasmaskott som är twinlinked för 35 pts?

  • Har for mig jag käkat någonstans att dom kunde ta två plasma guns numera. Icke twinlinkade. Måste komma på var jag läst det bara.

    Återkommer

  • I codex Tau haha

    Man kan köpa två singel vapen eller ett twin-linked som jag förstår det hela.

  • Hedman: Vilka vapen är det du är ute efter? Jag kan ha shield drones liggande också, eller åtminstone bitzen till dem :)

    Angående regelfrågan så kan du t.om. köpa ett vanligt+ett twin-linked vapen. Detta fyller dock upp alla tre choices du har, då ett twin.linked tar upp två. :)

  • Okej :) tack så mycket för svaren trollapan och erorior, är bara ute efter plasma :)

  • edited 1 juli 2014 22:24

    Jag har 3 st liggande i min bit box. :) Då är det alltså 3 Plasma Guns till Crisis Suits (Om du behöver alla tre d.v.s.) och bitzen till Kroot som ska överlämnas. Har du funnit några lasguns eller bolters? :)

  • Kanon!, jo bolters har jag hittat! ska leta vidare och se om jag hittar mer :)

  • Hur många bolters behövde du? hittade inga lasguns :P, hade du några shield drones? sen undrar jag om du har någon recon drone från pathfinder lådan?

  • Max 10 st, men om du inte har så många tar jag de som erbjuds. Jag har undersidan till Shield Drones (2st om jag inte missminner mig.) och jag har även en Recon Drone :)

  • Kanon! Har 9 st varav 5 är målade etc och 4 är nya! Tid att träffas nästa vecka?

  • Låter finfint! :) Jodå, nästa vecka finns det tid! Måndag är jag helt ledig, tisdag-torsdag börjar jag jobba kl. 14 och fredag-lördag är jag ledig. Ses vi på fantasia eller någon annan plats? :)

  • Vad sägs om onsdag vid 10? :)

  • på fantasia?

  • Låter finfint! Ses då :)

  • Jag kan inte fresta med att ta lite nybyggda Tau och joina Kill Team-kampanjen som startar den 20:e? ;) Hade varit kul att ha med lite battlesuits i mixen ^^

  • Sorry för sent svar men hinner nog inte med kill team, hade varit kul men :)

  • Ingen fara! Ville bara fråga! ^^ Ses kl. 10 :)

  • Går det bra vid 11?

Sign In or Register to comment.