[sökes] diverse Dark Angel/Space Marine bits och modeller.

edited 18 juni 2014 12:34 in Warhammer 40k

Så min stora sökes tråd.... Jag skulle behöva ett Chaplain huvud och backpack samt en Deathwing Knight hammare för min konversation av Interrogator Chaplain på bike med Mace of Redemption (relic hammaren). 5 stycken Combi Meltas (ska ge mina Dark Angel Company veterans combi meltas och sätta de i en drop pod.

Dessa två är de viktigaste, samt även de enda där jag söker just bits.

Annat jag söker men tänker köpa om jag inte hittar det är, en Rhino, en Drop Pod, en Venerable Dreadnought (Multimelta och heavy flamer) samt en Whirlwind.

Viska mig om ni har något av detta som ni kan tänka er att säras från så löser vi det på något sätt :)

Kommentarer

  • Är det alltså dunderhammaren och inte en av de stora stridsklubborna du är ute efter? Hammaren har jag tyvärr inte kvar men de övriga tillhyggena till Deathwing knights finns på lager.

  • Nej en av de vanliga.

  • Okej så här kommer min första officiella Bump.

    Whirlwind torn är fixat så jag behöver bara en Rhino nu för att ha en sån. Alla combimeltas är fixade. Det är Chaplain delarna (jag ska prata mer med dig om klubban @Brager ) som är det jag mest är ute efter just nu. Men även om någon har en Dreadnought med MM och HF samt dubbla drop pods och rhino att sälja vore det väldigt trevligt.

    //Thom Olofsson aka GarAng

  • Har en dreadnought utsn armar ihoplimmad men osprayad!

  • Så du har själva dreadnoughten men inte tillgång till några av armarna?

  • Finns det någon som kan komplettera med en Dreadnought multi melta arm och close combat arm med heavy flamer?

Sign In or Register to comment.