DOUBT VI - Planeringstråd

123578

Kommentarer

  • 10-11 blir ju superawesome! Jag fyller ju år då :D

  • Nu spikar vi 10-11 trots att vi inte fått klartecken om lokal. De utomsocknes coacherna behövde få ett beslut.

  • Snyggt, jag har större chans att kunna vara med då :) Flyttar du fram sista anmälningsdag med en vecka då också?

  • Om det krisar har jag en grym kvarterslokal gratis!

  • Jag har tillgång till Gröna Villan på Istidsgatan, gratis.

  • Vi väntar med spänning på Ikki och besked...

  • Verkar som om det finns en hel del "alternativ" om det skulle krisa med lokal. I värsta fall går det nog att låna hembygdsgården i Sävar, som är rätt så stor, men tyvärr belägen i Sävar.

  • Vi har fått en NAF-Trofé (Bildexempel) att måla upp till DOUBT och likt tidigare år så behövs det någon som ställer upp och målar den fint. Tidigare år har @Hemlighallaren och @NilssonHarHund ställt upp och vi söker frivilliga till detta även detta år.

    Det är fritt fram att vara kreativ men det är ett förstapris i en prestigefylld turnering så frivilliga bör vara beredda på att lägga ner en del möda på att få det riktigt bra.

  • Jag frågade pub Rött om de har öppet andra helgen i januari och han trodde de siktade på att öppna onsdagen före den helgen så den kan ju figurera som DOUBT-pub tänkte jag, särskilt om vi kan få Ikkis lokal att leka med tennsoldater i.

  • Å nej, Mårten! Jag har ju redan trofén och kommer att måla den till turneringen! Jag har redan börjat för att vara ärlig :D

  • Ah. Nu när du nämner det så kommer jag ihåg det. Jag fick en till på stockbowl vilket blir en för mycket. Måla klart den du håller på med så returnerar jag denna till @mago.

  • Tur jag är alert och kommer ihåg saker mer än i fem minuter.

    @Hemlighallaren jag ger dig också i uppdrag att försöka peppa Rasmus till att dyka upp. Gjorde ett försök men jag vet inte om jag nådde fram :)

  • Bra idé. Jag kör Inception på hög nivå på folk här i Skellefteå också ;)

  • Du kan ju fråga Legend om de har något regelpack också. Bara fyra veckor sedan jag frågade nu.

  • edited 26 november 2014 12:29

    Nu jagar vi lite övernattningsplatser för coacher under DOUBT VI. Vilka har möjlighet att husa en eller flera personer i en liten vrå? @KristofferMcSorley? @Ikki? Ni har ställt upp tidigare kan ni hjälpa även detta varv? Någon annan?

  • Tyvärr inte i år men förmodligen nästa år

  • Ska ta ett snack hemma. Bör funka med en eller två. Återkommer.

  • Följande priser trillade ner i brevlådan idag. Några väldigt prisvärda medaljer till de som gör bra ifrån sig på DOUBT VI. Det är egentligen rugbymedaljer men i min mening funkar de som troféer utan att ta upp plats som pokaler gör.

    Medaljer

  • Påminner om att det är snart är sista anmälningsdag (då roster ska vara inskickat) om man vill spela i turneringen till billigare pris.

    I första posten står det dagens datum men eftersom det blev strul med datum är det ändrat till den 16:e December.

  • edited 5 december 2014 09:38

    Det är tunnt med folk från Norra sverige på listan över anmälda. Borsett från mig är det bara @Emilskaya som anmält sig fullt ut. @Frantic har sagt att han 'kanske' kan men är anmäld. @Kahnmank har inte skickat in ett roster ännu.

    En hel del andra coacher lyser med sin frånvaro: @Oft, @Zenith, @Radge, @NilssonHarHund, @KristofferMcSorely aka Basse, @Dante82, @Hemlighallaren, @Trukson, @Grimlokk, m.fl.

  • Jag är som sagt "kanske" men har iaf betalt in och sitter och hoppas iaf.

    Danne ska vara med han och jag satt idag och knåpade på hans lag.

    Jag sms:ar Basse och Olof nu så de anmäler sig.

  • Har bestämt mig för att försöka byta jobbhelg med någon så att jag kan vara med i turneringen.

  • Kul!

    Låna lag eller blir det något du redan har?

  • Jag kan typ bara necro så känns säkrast att ta det. 1150 att köpa spelare för och 150 till skills? Då får jag alla positionals plus en avbytarzombie om jag inte räknat fel :) Vad är det för andra lag med?

  • Jag vet eftersom jag arrangerar, men det är hemligt eftersom ingen ska få orättvisa fördelar genom att veta för mycket.

    Tidigare år har det varit mycket bash. Förra året vann orcs och innan det kaosdvärgar.

  • För övrigt @Radge så rekommenderar jag att du går med i NAF. Kostar dig 20 kr på turneringen och du får block-tärningar och dina turneringsmatcher förevigade i den internationella rankingen.

  • Jag skickar in mitt lag till dig under dagen Mårten.

  • edited 11 december 2014 21:21

    Roster inskickat (och det är inte Pact faktiskt) samt fixat bordsnumreringslappar och kustomiserade vädertabeller så det är bara att printa ut dem senare. Får hitta på någon slags kioskmojäng om det behövs en sådan.

  • Olof kommer inte kunna vara med ... :/

  • Basse då? har inte hört något från honom, och ser han inte på listan över anmälda :o.

Sign In or Register to comment.