Ny Twin Mountain sista helgen i augusti

13»

Kommentarer

  • Jag har också stor bil så det verkar ju inte vara grundproblemet, utan mina flatpacks modell större.

  • Prio ligger dock i att ta sig till Tmbbt smidigt och billigt :) tar vi 2 bilar blir det ju dubbelt så dyrt för alla. Ikea ser jag som en bonus och om det inte skulle hända så är det inte hela världen.

  • Min vända till Sundsvall är tyvärr primärt IKEA, sekundärt tmbbt. Har dock inga problem med att köra och pröjsa diesel själv, eftersom jag ändå skulle måsta göra det en helg utan BB. Största paketen jag behöver mäter 128x41x15cm, gånger två. Det torde krävas nedfällt baksäte för det.

  • edited 20 augusti 2014 17:53

    Jag och Lars kan väl åka i Lars bil då eftersom vi båda ska till IKEA. Om Klas får med två till från Skel är ni ju ändå fyra i bilen.

    Mitt IKEA-paket går för övrigt inte in på tvären i en Focus baklucka. Jag har mätt...

  • Jamendåså :) Jag tror jag får med två från Skellefteå, dock inte till turneringen, bara några kompisar som vill träffa släkt. Så om det är någon mer som vill följa i min bil så behöver den säga till så fort som möjligt :D

  • Jag åker med Hemlighållaren då :)

Sign In or Register to comment.