sökes: fantasy och 40k bits

2»

Kommentarer

  • en uppdatering nogon där har chaos chain axes dom vill butta bort? söker ochså et huved fron space marine assult terminator lodan, uten hjälm som skriker, leter ochså efter imperial guards bits comander huvder med hat och ben kroppar, till chaos söker jag ochså dom axelshyd med extra tjock kan obs! utan hornet! har bits at bytta med, tack :)

  • sökes: fantasy: beastmen gor herd överkroppar och armar och bestigor herd armar dark elf dödskalle hjälmar fron har ganeth executioners, och witch elves i plast

    khorne wrathmongers hjälmer

    chaos demons plast blood lethers och juggernougts

    40k bits

    söker fortfarende chaos chain axes och dom axelshyd med extra thock kant och hjäen med khorne iconet uppe i hornene.

    dark angel dark angels company veterans robe kroppar och huvedeer, samt deathwing knights huvder. legion of the damed bits och nästan alle chaplain huveder.

    imperial guardsman comander huvder med käps. jag kan bytte med andra bits eller hela modeller, kan ochså ge en slant.

    tack :)

  • jag leter efter 2 bloodletters dom där ska sitta på juggernaughts, det eller harald bloodletters, söker fortfarnde chaos spacemarine huved med horn med dödskalle på toopen och et lite khorne icon under

  • kan som altid betale eller bytte för bits

  • samma som för och leter ochså efter kring 20 bike baser och chaos huvderne och bloodletter/bloodcrusher ryttere

  • Har 5st biker baser som du kan få bytta till dig/köpa.

  • jätte bra tack så mkt, nogon bits du behöver? eller hur mkt vill du ha för dom?

  • Autoguns, lasguns, tillbehör (ammo fickor, fickpluntor etc), sm sniper gevär är det jag behöver. Du kan annars få dom för en tia. Ska se när jag far till stan, så kan vi mötas på FUSK eller Fantasia.

  • är 19 biker baser kort om nogon har och vill sälja dom.

    leter fortfarende efter 2 styk bloodletter/ haralder där kan sitte på juggernaught. och dom där chaos spacemarine khorne hjälm behöver jag fler av så om du har vill jag gerna köpa dom. tack :)

  • hey en bump och updatering, söker förtfarnde bike baser, och bloodletters, sen söker jag demonprins/bloodrhiester rustnings biter, och om nogon har imperial knight dödskalle ansikts biten och skölden mellan kanonpipan och kannon basen till övers köper jag gerna dom

  • en bump här också :)

  • Tjabba. Jag hittade nio bikerbaser i gömmorna vid julens utrensning. Jag kan transportera dem till Fantasia men det blir tidigast på tisdag i så fall tyvärr.

  • sjyst, tack så mycke, vad ska du har för dem?

  • En tusing styck kanske ..? Ingen aning. Har du några goblin spider riders över från din låda du ville bli av med eller en/två plastskaven som vill lira Blood Bowl?

  • Baserna ligger på Fantasia.

  • tack sp mkt, ska kolla vad jag har, har kanske några skaven

  • Hittade en mcbas till. Tar den till Fantasia på fredag.

  • updatering jeg leter efter jump packs från blood angels Sanguinary Guard men utan wingarne, jag leter också efter apothecary bitz alle dem jag kan få tag på, sedan om någon har eller känner någon som har extra dreadnought assult cannon från betryal at calth lodan så köper jag gerna dem eller bytter bitz eller fantasy gubbar :)

    och Got nytår till alle :)

  • Hittade du något åt mig att dumpa på Fantasia?

  • jag har kollat men har inga skaven, hur många spider riders behöver du? vet inte om jag får lodan solgt iaf

  • Minst 2, helst 3. De ska vapensnippas och lira blood bowl är tanken. Måste gräva rätt på lite forestgoblins också bara :o)

  • hey khanmank jag har hittat frem lite clasiske forest goblins och spiderriders ått dig ska se om jag hinner lämna dem på fantasia ått dig nästa vecka :) och igen tack för baserne

  • Hittade ju en mc-bas till men var jag nu la den här hemma ... Håhåjaja ...

  • up datering leter efter 4 sangunary guard jump packs utan vingar, och en multimelta från fordon (attack bike, land speeder eller landraider)

  • updaterat lista:

    bits list 4 sangunary guard jump packs utan vingar,

    en multimelta från fordon (attack bike, land speeder eller landraider)

    mk 4 hjälmar

    30k 1 missile launcher

    30k terminator heavy flamer

    30k dreadnought assult cannon

    30/40k apothecary biter

    40k imperial knight missile launcher och vänster arm kanonen plus dödskalle ansiktes masken

    vanliga chaos space marine backpacks

    chaos chain axes

    chaos space marine axelshyd med extra thock kant

    chaos terminator power axes och maces

    dark angel dark angels company veterans robe kroppar och huvedeer, samt deathwing knights huvder. legion of the damed bits och nästan alle chaplain huveder.

    demon prince och blood thirster rustnings biter

    alle de imperial guardmen ben och kropar jag kan få tag på

    forgefiend/maulerfiend afgasnings systen och axelshyd

    helldrake armar och ben biter

    sorceror huvdet från chaos terminator lord lodan

    mantic zombie armar och överkroppar och huvden

    lord of skulls dödskalle kannonen

    dark eldar wracks

    fantasy bits

    vampire counts dödskaller utan hjälm

    dark elf witch elf kroppar i plast

    dark elf dödskalle hjälmar fron har ganeth executioners

    flaglands kroppar i plast

    khorne wrathmongers hjälmer

    screamers i plast

    haralden från skullkannon lodan

    plague bears plague swords

    chaos warshrine bitz

    bytter gerna med bits eller modeller

Sign In or Register to comment.