Tale of X Gamers

2»

Kommentarer

  • Nu ser jag att det lät som om jag hoppades att det skulle bli mycket i potten och det gör jag inte. Jag är en gammalmodig djäkel som vägrar facebook så jag kan inte följa något där och alla bloggar är inte direkt uppdaterade

  • Nu är listan uppdaterad med majs målning. Två stycken är jag osäker på så dom får höra av sig till mig

    I övrigt har vi 1200:- i potten

  • Bumpar denna så man inte behöver gräva så djupt för att hitta bloggarna. Jag följer de flesta även om jag inte kommenterar så mycket. En del bloggar skulle behöva lite updates. :)

  • Bumpar...

    Det kommenteras på tok för lite.

    Det vore ju skoj om någon sa nått, konstruktiv kritik funkar det med, inte bara: ser bra ut....

  • edited 6 juli 2014 22:16

    Man orkar ju inte uppdatera bloggen om det inte hänt nåt nytt på målningsfronten ;)

    Jag håller med Jocke, det vore kul med lite kritik, inte för att jag kommer att lyssna på den men.. =D

  • Kommer att uppdatera listan över Junis mål till helgen (sprack för mig:-)

  • Det sker ju absolut mest i Facebook-gruppen, fördelen är väl att där är allt samlat istället för 35 separata bloggar.

  • Bara synd för oss som inte har facebook.

  • 30 dagars semester, tre sentineller, den enda planerade aktiviteten på hela månaden - 30 minuter linskontroll, så målet nått?.... HAELL NO!

    böterna är 200 spänn va?

    :-p

  • Haha, ja det låter tunt med ursäkter/anledningar där :P

  • Några timmar och några detaljlager kvar. Det här ska nog gå!

  • Dea hur går det med uppdatering på hur alla har klarat månads målen är juh nyfiken ☺

  • bara en liten fundering. det såt i toxghäftet att vi skall sluta i slutet av oktober på fanaticen men fanaticen är ju i slutet av september. betyder det att poängen inte kkommer stämma till fanaticen och man bör måla en dubbelmånad?

  • Uppdatering kommer under veckan (semester:-)

    Kommer att förtydliga kring FF.

  • Då var jag klar med Tale of X alla månader fixade kika min blogg för de som är intresserade =)

  • edited 13 oktober 2014 22:01

    Gratulerar! :)

    Har kollat igenom alla bloggar och måste ge beröm till alla som hunnit med, det kan inte ha varit lätt. Två extra stora tummar upp till Torbjörn Holmgrens härligt stilrena Tau samt Krister Franzéns Imperial Fists som är underbart gula och hans blogg som bjuder på både det ena och det andra.

  • Nu är listan uppdaterad (saknar info från några).

    Som det ser ut nu har vi 32 misslyckade månader (oktober inte räknat), det gör alltså 6400:- i potten

    ToXG turneringen är satt till 17:e januari, återkommer med tid, plats och kostnad

  • Perfa jag ser fram imot detta

  • dea
    edited 31 oktober 2014 22:18

    Då var årets ToXG 40K slut.

    Först vill jag passa på att tacka alla deltagare för att ni målat och kämpat med era arméer. Vissa har helt klart varit med effektiva än andra:-)
    Hoppas ni är nöjda med arrangemanget (har lärt mig ett och annat hur och vad som kan göras bättre och då pratar vi inte om min målning:-)

    Totalt kommer vi att ha runt 8000:- att lägga på turneringen som blir den 17:e januari (mer detaljer kring den kommer senare). Det kommer att bli en trevlig dag med spel och mat.

    Imorgon startar Fantasyupplagan av ToXG som kommer att rulla till FF i vår (ni kan följa ToXG på facebook, länk kommer på Stridshammaren). Efter det kommer en ny 40K omgång men då tre månader och 1000p, så börja ladda redan nu.

    Jag kommer att kontakta de deltagare som ska betala straffavgift med kontonummer och summa.

    Som en sista grej skulle jag vilja att alla mailar mig en bild på deras armé till fantasia.speltid@gmail.com

  • OBS!! OBS!! Viktig info, sprid till alla deltagare. Avslutningsturnieringen till ToXG kommer att flyttas. Nytt datum är inte satt men jag kommer att komma ut med det i god tid. Just nu lutar det åt mars Hoppas det inte förstör något för er (kanske möjlighet att piffa till armén ännu mer:-)

Sign In or Register to comment.