Fler resultat från Fanatic? Part deux!

Förra Fanatic efterfrågade jag mer resultat från Fanatic-turneringen så jag upprepar väl succén(?) den här gången också. Jag önskar veta resultat från lagtävling, gärna samlad statistik på vilka arméer som deltog och så vidare. Glöm inte heller att skriva hur Best in Show gick för dem som blev nominerade.

Kommentarer

  • Inte för att vara dryg men statistik på armeér finns ju redan i andra trådar och i Fantasy t.o.m alla kompletta listor. Boys with toys vann en jordskredsseger på Fantasysidan. Ett gäng från Stockholm lekte bäst med dockorna på 40k sidan :)

  • Hade gärna sett fairplay poängen

  • Också intresserad av arméerna nominerade till best in show...bilder vore awesome

  • Ju fler resultat desto bättre

  • edited 2 april 2014 11:14

    Lite statistik kan man iaf räkna:

    Army Antal Avg. BP High/low BP
    Emp 1 57,0
    DE 3 55,3 65 / 40
    DoC 8 52,3 71 / 40
    VC 2 51,5 56 / 47
    BoC 2 51,0 57 / 45
    Ska 1 47,0
    WoC 8 46,9 64 / 35
    Liz 6 43,7 63 / 35
    WE 4 41,5 54 / 36
    O&G 3 37,3 52 / 25
    OK 4 37,0 45 / 28
    TK 3 37,0 41 / 34
    Bre 1 37,0
    Dwa 2 36,5 40 / 33
    HE 2 36,5 54 / 19

    Nu är det ju rätt få datapunkter så att snittet funkar någorlunda bra kanske bara för DoC, WoC och Liz.

  • Jag måste säga att jag är smått besviken. Arrangörerna verkar inte ha läst den här tråden då inga av de efterfrågade resultaten har redovisats.

  • edited 5 april 2014 12:14

    NT

  • Fair play brukar aldrig läggas ut och resten kan du se själv om du bara orkar.

  • De lade ut lite statistik förra gången, inkl fair play: http://stridshammaren.se/forum/index.php?p=/discussion/3894#Item_12

    Men som sagt, det mesta kan man ju räkna sig till själv.

  • Fair Play lägger vi inte ut. Ni får maila fantasiafanatic@gmail.com om ni vill veta ert resultat.

    Best in Show rösterna kan vi kanske lägga ut (måste bara hitta papperet först:), lagtävlingen kan vi nog lägga ut

    I övrigt har vi ingen mer statistik som inte ni har tillgång till själv.

    Jag måste säga att jag är smått besviken. Arrangörerna verkar inte ha läst den här tråden då inga av de efterfrågade resultaten har redovisats

    Vi har läst tråden. Men att lägga ut all statistik är lite jobb och tiden räcker inte alltid till. Själv har jag spenderat veckan på sjukhus med min son, så samla statistik har inte legat högst på listan

  • Hur vågar ni ha liv vid sidan av dessa arrangemang som vi bara har för att ni orkar och vill!?

  • Ha ha, ibland önskar man att det fanns en like funktion på det här forumet

  • Har lagtävlingsresultaten lagts upp någonstans ännu? Jag kan ha missat det, men är i alla fall fortfarande intresserad av att veta resultaten :)

Sign In or Register to comment.