Super Brawl Borlänge 28-30 Mars

2»

Kommentarer

  • Den eviga inre striden runt att försöka vinna eller visa upp något coolt. Nu har jag i ren desperation klurat ut ett Lost In Time-lag av Fimirer, Zoats och Squats som ett Chaos Dwarf lag. Några fler galna idéer sedan ska jag nog kunna sätta mig tillrätta i dvärgrostret ändå :)

  • Jag har reducerat till Gobbo eller Pact. Humor i första och potential i andra ...

  • edited 11 mars 2014 12:00

    Eftersom jag inte är bra spelare nog att vinna, utan måste förlita mig på turen, så kan jag lika gärna förlita mig på att nuffle mottar mitt offer och skänker mig det jag behöver. Det blir absolut småttingar.... 90% följande uppställning, 2 träd, Puggy, 11 halvisar, 1 kock, 3 RR, 4 FF och 3+3 coach/cheer

  • Mindre än 12 timmar kvar. Alla frågetecken borta? Har bara skillsen kvar...

  • heumpff mejlade in igår kväll

  • edited 12 mars 2014 19:39

    Bra där :) bara kidsen somnat så...

  • Jag hamnade till slut på High Elves!! De får handikapp så det blir en bra blandning mellan seriöst lag och latjolajban. Det roligaste i det här läget är att jag inte kommer använda det High elf lag jag redan har.

  • Jag kör också lite mitt i mellan. Chaos Pact är ju asjobbiga när storpöjkera regerar men ... De tenderar ju att inte göra det. Under lång tid. Så ofta ...

  • Då så då var småttingarnas roster inskickat

  • Nu är vi på hotellet! Jippie!

  • Hur gick det?

  • @Khanmank skickade en bild på ett fint pris i varje fall. Antar att han vann det eller stal det på ett ärofyllt sätt.

  • Det var sjukt kul http://tiny.cc/superbrawl Ett riktigt bra arrangemang. Jag tror alla var nöjda

  • Fick dag två möta Pellevin i första (läs femte) och han snittade 11 på sina AV-slag och jag 4. Det gick så jävla dåligt att han tog sig till final från sjunde plats. Så den presenten gav jag bort. Det mest episka i den matchen var nog foulen jag gjorde på hans troll. 6+6 i AV och utvisad så lika gärna att klämma till med 6+6 i INJ också. Sen reggade trollåbäket. Då går det som det går ... Vann pris för flest gjorda CAS. Ogres och Amazons var ju bra att möta för mig. 2xOrks dag två klart sämre ...

Sign In or Register to comment.