min work in progress

edited 2 oktober 2013 21:06 in Warhammer 40k

hey nogon sa at jag skulla göra en länk til min bygga tråd, när jag har tid uploader jag dom konverteringer och så jag byggar till mina chaos space marines så det er type hela armen :)

men här er länken til bolter and chainsword http://www.bolterandchainsword.com/topic/278434-let-the-galaxy-burn-balefire-legion-is-back/

Kommentarer

  • Riktigt bra blogg du har där. Det är alltid kul med någon som är produktiv! Önskar jag var lika produktiv.... :P

  • Riktigt snyggt! Överraskande att du "bara" fick 24/30 på Fantasia Fanatic. Vet du varför?

  • jap för inte nogot av det jag har er helt klar han bara inte , er böljat med at experamentera med highlights på svart vill inte at det ska bli grå armour i stället för svart, så ska öva lite, och dom sa at jag kanske får problemer med at få röster på best in show sen sedan at mika konverteringer kanske inte syns för dom der inte känner til 40k alla mina gubbar er konverterat förutom demonprinsen

  • Det ser riktigt bra ut det där! När du blir helt klar till nästa FF så kommer det nog def. bli ännu mer painting points!

  • det håbbas jag, och kanske hinnar at spela lite ochså så jag kan då mera end 30 match points

  • snygga gubbs! Jag tror det skulle gynna dig om du gjorde något mer med baserna. Just nu blir det väldigt mycket grått och svart.

  • jag vet det er lite tråkigt , jag föreställer mite at alla väkster dör der dom kommer och döder alt dom ser, har lagt till lite skelet och så der dom går för at bryta det lite

  • "...och kanske hinnar at spela lite ochså så jag kan då mera end 30 match points"

    Haha, det är lugnt för du kommer aldrig lägre än mig sist jag var med. 1 matchpoint!

    Jag försöker som vanligt bli klar till nästkommande fanatic. Hoppas få se din armé live då!

Sign In or Register to comment.