Det Blir en lååååång kväll hur ser det ut för er???

edited 27 september 2013 11:33 in Off topic

Som tittelsn säger jag har en vyvenlord att måla och en amre att basa

Kommentarer

  • Har tappat bort 5 pink horrors.. eeeh. jo tappat bort. Blir att se om dom gamla i metall håller färg än istället :p

  • Jag är klar. Men jag behövde å andra sidan bara måla två magnetade armar: en med Power Maul och en med Bolt Pistol.

    Hade jag valt att spela min alternativa lista hade jag gråtit blod hela vägen till Umeå och troligen inte sovit en blund natten fre-lö. Men nu valde jag sämre meta och därför behöver jag inte måla upp 15 modeller till. Yay!

  • Målade klart sista figuren för 10 dagar sen ;) Charmen med att spela en "etablerad" (uttjatad?) armé är att den inte ändras så mycket mellan gångerna.

  • har dom sista 9 gubbar ,plaguemariner at göra klar

  • Blev färdig i förrgår. Fördelen med att ha det mesta man kan tänkas vilja använda i sin armé och samtidigt inte vilja/våga köpa så mkt nytt i väntan på en ny armébok.

  • håbbas at jag kan få mina painting frenzy påeng på fanatic for dom nya grejor, men japp det blir en lååååång nat

  • Inne på slutspurten.. känns bra, fast blir nog många omålade detaljer tyvärr... men det kommer fler Fanatics :)

Sign In or Register to comment.