Storstädning av F.U.S.K Lokaler

edited 3 september 2013 11:08 in FUSK Umeå

På torsdag 5/9-13 nån gång under dagen kommer F.U.S.K lokaler att storstädas så följande kommer gälla

Allt löst på målarbord, spelbord, brädspel och sprayrum kommer kastas givetvis kommer allt på golven kastas med

Allt som inte är i Easystore lådor eller figurväskor kommer att läggas undan och och kunnas lösas ut via kioskansvarig kommer kosta 100kr/påse låda & hemmagjord pappkartong så alla påsar, hemmagjorda lådor pappkartonger och liknande hamnar i kiosken gäller även alla lådor som står i hyllorna

varför jo för det ska vara lätt att hålla F.U.S.K lokaler rena och man ska kunna dammtorka alla ytor i lokalen ni med era lådor högst upp kommer få lite dispans eftersom ni inte kan stapla 2 easy storelådor ovanpå varandra så inga lösa saker men allt ska vara i stängda lådor på lådan

i fönstrerna kommer allt som inte är stora monster eller fordon läggas undan så allt infanteri, mediumbasinfanteri och warbeast/warjack räknas inte till det men 120mm är ok Warhammer fantasy och 40k gäller samma sak saker ska vara på större än 50x50mm bas och 40k gäller större än rhinochassi och dom stora ovala baserna

alla lösa figurer kommer hamna i en gott och blandat låda i kiosken eftersom kiosken inte har nog med utrymme för att handhava figurer snällt

samma sak gäller där kommer kunna lösas ut mot avgift!

Mvh Osten med städcrew

Kommentarer

  • Är städpatrullen tillräckligt stor eller behöver ni backup?

  • edited 3 september 2013 13:15

    Du är välkommen att hjälpa till!

    Skickat en viskning till dig!

  • Och för de som är bortresta och inte har möjlighet att rädda sina figurer inför denna städning?

  • edited 3 september 2013 23:25

    Dom kan skicka en viskning till mig lösningar finns alltid

  • Jag har åkt på feber och förkylning och ligger just nu i 39 graders feber.. men om jag hinner bli frisk så hjälper jag till på torsdag.

    Men jag hör av mig osten! /Patrik

  • jag hade tyvärr inte möjlighet att ta undan mina grejer idag men jag kommer imorgon vid 2-3tiden och gör det :)

  • vill passa på att tacka alla tappra själar som hjälpte till att städa fusk lokaler idag

    tusen tack

    finns lite småsaker som ska fixxas men det kommer att hända till veckan lite skyltar som ska upp sen så ska hobbyrummet få gardiner och krokar och lite tavlor som ska upp

Sign In or Register to comment.