Panik! Söker Tyranid!

edited 23 april 2013 20:24 in Off topic

Som titeln antyder har jag panik inför helgens fanatic, då det var helt tomt på hyllan med Hive Guards på Fantasia. Finns det någon därute (inte alltför långt borta) som har en Hive guard för mycket? Okej, jag inser själv att just den modellen inte hör till de som man har onödigt många av, men jag känner ändå att jag måste chansa. Hör av er snarast i såfall. Jag kan erbjuda papperslappar med döda farbröder på i utbyte, om det inte passar med evig tacksamhet och fritt rotande i bitboxen.

Kommentarer

  • Om du inte har något emot metallmodellen så har jag två hemma hos mig. Jag tror inte jag kommer direkt spela med tyranider på ett bra tag... Dock så är dessa målade, men jag kan försöka skrapa bort så mycket färg som möjligt från dem, vid ev. behov.

    När och var vill du ha den/dem?

  • Du är en ängel med tärningar! Metall är inget bekymmer med tanke på min nuvarande armés blandning av kvalitet och årgång på modeller. Jag ska på FUSK och spela imorgon kväll vid 17. Annars är jag bara ledig och ska nog in till fantasia nån sväng imorgon onsdag. Jag tar med plånboken så ses vi där det passar dig bäst.

  • Jag brukar fara till fantasia om dagarna strax efter jobb, nån gång efter 16, så vi kan mötas upp där.

  • Blir bra. Jag poppar upp vid 16.30 senast.

Sign In or Register to comment.