är det någon som har 10-20 skinks jag kan låna till fanatic?

edited 20 april 2013 12:59 in Figurspel

Hej, pontus här (som flyttat till gävle)

Jag har ett dilemma, jag ska låna johans ödlor men han har bara ca 14 skinks och jag känner för att få en bättre arme skulle jag behöva några fler, så är det någon som har litte skinks till övers som jag kan låna under fanaticen ? Skulle gärna också kunna låna 2 st oldbloods/scar-veteran modeller och 2 salamandrar.

hoppas det finns någon snäll person därute, jag kan nås antingen här eller via mobil, 070-5592328

glhf till fanatic, pontus boström

Kommentarer

  • edited 20 april 2013 19:35

    Tror jag har en handfull plast-skinks, med avkapade vapen som jag använt till blood bowl för länge sedan. Rensade färgen från dem inför något nytt projekt som jag sedan länge glömt. Om de är av något värde kan jag donera dem, för de samlar mest damm och tar upp plats på hyllan.

    Om någon annan vill ha dem istället är det bara att höra av sig.

  • kan gärna ta dom till min framtida ödlearme. Dock så har jag inte tid att måla saker till fanatic,så till er alla andra så behöver jag fortfarande skinks mm.

  • Sitter på en hel del färdig målat kan skicka bild om du vill

  • Jag har en salamander som du kan få låna

  • kommer ni att vara på fanatic så ta gärna med er dom dit (men om ni gör det, glöm dom inte), eller om ni svänger förbi fusk någon gång då kan ni ställa dom på hyllplats 15 (ska stå en röd lizardmen arme där i en colakartong).

    erko Om du har sålånar jag gärna 30 skinks, 2 salamandrar och 2 oldbloods/scar-veteraner jag tror johan har ca 14 st skinks menär inte säker. Bara så att jag kan ha 4 st 10:or skulle vara bra. Bild kommer nog inte behövas, så länge som dom är målade och basade. Om du vill kan du dock gärna beskriva hur dom är målade/basade.

    Skepparn jag tror inte att det kommer att behövas om jag kan låna av erko, men om han bara har 1 salamander så kanske jag kommer att låna antingen din eller fler skinks av erko

    Sen, vilka är ni? är dålig på stridshammaren namn, känner jag er från fusk? (dålig på namn generelt så kommer nog ändå inte veta vilka ni är)

  • Jag heter Rasmus Lindberg Erixon. Tror inte du känner igen namnet, men jag brukar ha en tysk militär jacka eller en reflex jacka.

Sign In or Register to comment.