Turnering i Vilhelmina! (WHFB, inga restriktioner)

Återigen tänkte V-mina Spelförening dra ihop en turnering ute i skogen och jag vill kolla intresse för detta och när ni Umebor har tid att komma. Det förslagna datumet är 1:a juni. Hur ser det ut för er? Är ni intresserade och kan spela då?

Turnerningen är tänkt att vara på 1500 poäng utan restriktioner. Scenarion läggs upp senare och kommer att speltestas noga. Nytt för denna gång är att vi ska ha en god och näringsriktig buffé till middag (ingår i anmälningsavgiften). Ska tillägga att detta är ett drogfritt arrangemang vilket betyder att alkohol är förbjudet.

Mer info kommer senare. Just nu vill jag bara veta om ni kan och vill!

Kommentarer

  • edited 12 mars 2013 21:57

    Om ni undrar över anmälningsavgiften så kommer den att vara ungefär 100kr + kostnad för mat. Detta är dock inte spikat än.

  • Släng in mat och kaffe i anmälningsavgiften. Det är ju ändå nödvändigheter!

    Ser fram emot detta, då jag missade förra året :)

  • Il be there :-) Förslag från min sida är att vi kör 2000pts. Jag tycker att 1500 är lite för lite poäng i 8th. 2000 går att spela på en skiva utan problem.

  • edited 12 mars 2013 23:21

    Jag är lätt på sjukt turnerings taggad

    Stödjer även Eriks förslg 2000p och ledins att försöka lägga in mat och kaffe

  • 2000 pts= dubbla mortisar :)

  • Vi mötte Teto-Eqo sist vet inte om två mortisar är värre än det

  • Bered med en troll armé ledd av throgg

  • edited 13 mars 2013 10:40

    Hoppas jag hinner klart med orcerna en goblin led amre skulle va kul

    Sist var det en sjukt trevlig turnering där tyvär dom en enda med brutna armer var Ume bor så vi kankse borde ändar just på det sista ^^

    Men datumet borde fungera för mig hoppas vi kan få i hop ett till ockmed större gäng en ssit som åker upp

  • hey det var ingen från umeå som hade tetto eko

  • Jag och Syrran tycker att detta låter roligt och ser fram emot det

  • Sweet! Tror att vi skulle kunna köra 2000 poäng. Jag vill dock inte lova något än. Middag ingår och övrig mat ska finnas att köpa (kaffe också). Det blir absolut ingen kaffebuffé däremot. Föreningen blir ruinerad om ni stadsbor får dricka hur mycket ni vill! ;)

  • Tror ni att kaffe görs på guldbönor eller? Jag har fortfarande kvar paketet jag hade kaffebuffé för på warmachineturneringen. Jag kan ta med ett paket kaffe, se bara till att ha en bryggare !

    :)

  • edited 14 mars 2013 11:22

    Blir ett bra tillfälle för mig att tästa armen inan Gentelmens achivment veckan efter

    vill inte komma dit och känna mig som en gris

  • Det är ju ditt största problem Fällman - att vara för grisig.

    Sluta vinn och låt oss andra få försöka någon gång!

  • Dåså! Vi bestämmer att vi kör 2000 poäng och att kaffe ska finnas!

  • Throgghord och dubbla hellcannons wohoo

Sign In or Register to comment.