Pairings Aros Kingdoms (Master i Uppsala 26-27/1

edited 23 januari 2013 22:30 in Warmachine / Hordes

Pairings för första matchen är uppe, vi får hoppas att den håller och det inte blir folk som droppar.

Jag får ursäkta om vi som ska till Uppsala kapar detta till någon typ av chat-tråd men blir lättast att samla alla här och det kanske är av intresse för andra intresserade att följa diskutionerna...

Är ni intresserade av vilka listor som spelas i turneringen kan ni kika in här: http://kolgruvan.se/smf/index.php?topic=967.0

Umeåspelarnas paring första matchen:

Johan Dyrlind (0) (Circle Orboros) Albin Olsenmyr (0) (Protectorate of Menoth)

Henrik Eriksson (0) (Retribution of Scyrah) Erik Öhman (0) (Cygnar)

Anton Hansson (0) (Cygnar) Fredrik Söderman (0) (Protectorate of Menoth)

Jakob Oskarsson (0) (Trollbloods) Benjamin Hyvönen (0) (Mercenaries)

Är det jag som är korkad eller tillåter inte stridhammaren någon typ av formatering av text? Jag tänkte posta lisotrna här men då jag inte kan göra något i t.ex fetstil eller annan storlek och dessutom inte kan ha olika stora mellarum mellan radern (1-10 enterslag ger samma avstånd) blir det lite svårt att få någon överblick...

Kommentarer

  • Hur gick det för er?

    PS. Johan för att göra radbrytning i markdown så skriver du två mellanslag. Det finns för övrigt en msrkdown guide ;) DS.

  • vi gjorde inte jättebra ifrån oss tyvärr :p alla umeåbor slutade med 2-4 ... Men kul var det.

  • Nej kan ju inte påstå att det gick bra direkt.... Men bästa Umebo blev jag iaf ;)

    Var en riktigt rolig turnering, vi var 50st spelare i slutänden och de allra flesta var väldigt trevliga att spela mot. Det känns däremot som att vi får ligga i hårdträning till "Swinninsh" i stockholm i April, vi kan ju inte ha alla norrlänningar på den nedre halvan av resultatlistan :/

    Angående markdown:

    Jag har för mig att man kunde välja att inte använda markdown förut? Har den valmöjligheten försvunnit eller är jag dålig på att leta? Tycker bättre om när min post faktiskt ser ut på (ungefär) samma sätt som när jag skriver den: med mellanslag, radbrytningar m.m., skulle gärna ha valmöjligheter göra understrykningar, storleksändringar och fetstil utan att lära mig vissa "kommandon" utantill... Men den diskussionen kanske vi ska ta någon annanstans.

  • Hoppas bara dom kan börja uppdatera winnish-tråden så man får se om man kommer att få vara med eller inte! Verkar vara glaciärfart på karln.

    Blir intressant att få spela lite 42p också.

Sign In or Register to comment.