Blood Bowl Chaos Edition: Vasterbotten Conference

2»

Kommentarer

  • Star, bara att plinga på Skype!

  • Har en match med seto om några miuter.

    Vår stationära PC där hemma har skype-namn magnetisera, men det är både jag och min fästmö som sitter där framför så räkna inte alltid med att det är jag som är online =)

  • Jag har nog tid om ett tag, oklart hur länge "ett tag" är. Allt beror på när min sambo kommer hem. Klockan 17 var det ursprungligen men ännu ingen sambo...

  • Matchen mot Seto innehöll fler dubbel-ettor än jag såg under hela förra säsongen i BUBBLE. Setos alver hade färre Blodgers och slog, fler dubbelettor och i alltid i precis fel ögonblick. Grismatchen slutade 3-0 till Lustrian Red Sox (aka Djungelns Rödstrumpor)

  • OBS! När ni spelar mot varandra, kom ihåg att spela RANKED games. Det har spelats en hel del matcher just nu som inte räknas till ligan (alltså inte ger SPP osv)....t.ex Lustrian Red sox vs. Troupe de Grace och Big Blue Bashas vs. Bugmans Beer

  • Ok. Var rätt så säker på att jag checkade i "ranked" på matchen, men måste ha missat det.

  • Men visst får man SPP ändå? Tror att det inte räknas till liga-rankningen bara

  • Tror också det. Det är nog bara Rankings tabellen som påverkas av ranked/unranked.

  • Jag hade lirat två oavgjorda men bara en syns och jag har spp från tre matcher så det är "enbart" rankingen som påverkas.

    Ingen som vill ha stryk av nio dvärgar ikväll?

  • edited 23 januari 2013 10:28

    Jag tar gärna en match ikväll, men hellre mot någon jag inte mött ännu :)

  • @Seto: samma här men det är dött i trådarna...

  • Jag kan spela ikväll, men sent, runt 21:20-22:00 tiden. Någon som är sugen på det? :D

  • Sneekys är alltid med på match!

  • Jag ska tv-kolla hockey ikväll men den tar väl slut typ 21.15 så jag bör kunna lira efter det.

  • Jag ska tv-kolla hockey ikväll men den tar väl slut typ 21.15 så jag bör kunna lira efter det.

  • Gör mitt lag nu och reggar i mig i asterbotten Conference sedan väntar jag en stun och ser om det finns någon trevlig krabat som vill möta mig :D

  • edited 24 januari 2013 22:27

    Varför kan jag inte joina, vad gör jag för fel?

    http://www.forumbilder.se/CD3E6/feeel.jpg

  • Har du lämnat Auld World? När du skapar ett lag så hamnar det default i en liga som heter Auld World. Välj den ligan, sen "my registered teams" och "quit league"....sedan är det bara att joina enligt din bild!

  • edited 24 januari 2013 23:26

    ok testar igen då...

    ....de fungerade, då får vi köra någon kväll :D

  • Kommer kanske att ha en stund över ikväll efter 19. Någon som är sugen på en match?

  • Fegar "fegisdanne" ut (motorsågar etc mot ett av 7 lag, vart överklagar man?) och inte dyker upp för Bubble-fighten så kommer jag ut och spelar :D

  • Blir nog ingen match ändå. Matilda har svårt att somna.

  • Loggar in snart och ser om någon vill spela :D

  • Lyckad, satt och väntade på oss "vänliga" lirare när en snubbe ropade ut att man kunde joina hans liga som var en 40 sec´s runda liga där inga bashlag fick vara med.

    Jag såg inte reglerna först (läste inte så noga) att Undead, Orcs, Dwarfs mf inte fick vara med så jag gjorde ett orc lag och försökte joina, men fick inte.

    Helt rättvist, jag hade inte läst reglerna så jag gjorde ett humans lag och joinade, första fighten fick jag möta ett orc lag?!?!?!

    Haha bra liga där "reglerna" bara gäller vissa. Så han hade fått två skills och självklart hade han valt MB på sina blitzers. Lämnade ligan direkt efter fighten var över...

  • Lol, vilken strålande idé, att bara släppa in dom lag man själv vill möta :D

  • Japp en strålande idé ... Bara tragiskt. Jag skrev till han och frågade om man fick spela med orcs men hans svar blev bara att det tar tid att basha så oftast hinner man inte slå med alla.... ehhh

  • Låter lite som 'short people league' som jag såg där man bara kunde spela goblins, halflings och dvärgar. Undra vilket lag som vann ligan?

  • Coach Trukson finns online under kvällen eftersom han är för förkyld för några andra aktiviter.

  • Kommer kanske vara online ikväll om någon vill spela.

Sign In or Register to comment.