Synd att WD blev spoilad igen...

edited 22 januari 2013 17:10 in Figurspel

Kommentarer

  • Fan vad cooola chariots och slaughter besten och enteligen dragonogres aha då blir det att fortsätta med chaos.

  • edited 18 januari 2013 01:53

    Se bilderna medans ni kan tydligen jagar GW dem emd ljus och lyckta dom som låga på Warser är bortagan...

    Och jag kan förstå dem förra WD var för mig den tråkigaste på länge och anlednigne är änkel jag har redan lästa och sett allt på internet inget luskande i texten och på bilderna elelr i batelreprots efter snips av regler eller anann info. För det har redan hunit blivit sönder annalyserat långt innan jag kunnat änns titta i tidningen själv så igentligen tycker jag det här är lite synd hade gjärna blivit lite övraskad om en vecka fått behålla tjusningen

  • edited 18 januari 2013 08:23

    Men eh...det var väl inte så längesen warriors of chaos fick en ny bok...eller var det bara några nya figgar?

    Tentakelmonstret var coolast!

  • Ja det var ju bara nya crushers och slaanesh fast cav vad-dom-ny-heter-igen och warshrine som kom ut några månader sen.

    Tycker själv att nya modellerna är hur fina som helst! Vilken uppdatering på dogres när man jämför med dom gamla fulingar. Charioterna är ganska kula också, dock äger jag redan tre gamla... Nya spawn-monsters tycker jag också om, kommer nog vara tvungen att bygga en tentaklismus i alla fall. Men mest är jag faktiskt peppad över nya boken! Tänk att det kommer komma ut i två veckor och ingen verkar ha någon koll överhuvudtaget om regler. Känns som jul igen!

  • TROLLKUNG!!!!!!

  • edited 18 januari 2013 12:09

    Grymt coola modeler

  • Bläckfisktentakelmonstret var sjukt häftigt!

  • edited 18 januari 2013 21:31

    Fan jag spelar inte ens CW men jag kan bara instämma i hyllningarna: "GW, shut up and take my money!"

  • Men, nya DO har ju större baser än Shaggothen... Hur tänkte dom nu? Ska dom göra en ny Shaggoth, stor som två hus?

  • Jag såg detta innan idag. Jag hoppas det stämmer. Skulle gärna vilja ha en ny Tau bok. Har ju armen.

    http://natfka.blogspot.se/2012/08/2013-release-schedule-and-are.html

Sign In or Register to comment.