Team Sweden Eurobowl 2013. Österrike.

Ozt
edited 16 november 2012 07:14 in Blood bowl

Hej gott folk,

Jag har precis startat en omröstningstråd för att välja lagkaptenen till våran EM-trupp för 2013. Gå gärna in och rösta på TFF som jag valde för att det forumet känns som neutral mark.

Efter nyår så kommer reglerna för hur de 8 lagmedlemmarna väljs att tas fram och publiceras av lagkaptenen. Så om ni vill ta er in i truppen så håll ett öga öppet på TFF om ni vill representera Sverige!

Kommentarer

  • Ja just det, om ni känner till något annat blood bowl-forum där ingen har postat den här länken på så får ni väldigt gärna sprida det vidare!

  • Skickade en lista en gång i tiden till @Mago över de blood bowl-forum jag kände till. Har dennna lista betats av?

  • Jag har inte gjort det, men jag kollar med honom var han har listan någonstans och sen kollar jag runt lite. Tack för påminnelsen!

  • Daniel är det Seto?

  • Nope. Det är Daniel som dök upp från Stockholm förra Doubt. Tror jag känner 8 eller 9 blood bowl coacher som heter Daniel. Svårt att hålla isär dem.

  • Aha, jo verkar finnas några Daniel som är aktiva innom BB ;)

  • Eftersom jag inte träffat någon av er så känns det svårt att rösta, men lycka till :)

    Hur kommer själva uttagningen gå till sen? Är det upp till den som vinner?

  • Det är inte helt spikat ännu hur uttagningen sker, vi vill ha en ledare med vetorätt som vi kan skylla på sen.

    Som det ser ut just nu från båda dock: det kommer att premieras att ha varit på naf-rankade turneringar och fått bra placeringar för att visa på turneringserfarenhet. Sen kommer det att hållas en specifik turnering för de intresserade där kaptenen kan gå runt och åskåda för att därmed bedöma folk.

    OBS det ovan är inte spikat alls men det jag tror kommer bli verkligheten.

Sign In or Register to comment.