Bilder på nya 40k-lådan

edited 19 augusti 2012 06:39 in Off topic

http://www.3plusplus.net/2012/08/6th-edition-starter-set-minis.html

(kommer inte ihåg hur man gör en länk....)

Ser mkt bra ut!!

Kommentarer

  • Ser ut som att det blir att starta Dark Angels ändå.... Damn...

  • Ja modellerna var det i alla fall inga fel på... :-) De blir bara bättre och bättre!

  • Är det bara jag som tycker det är korkat att ha med Deathwing Terminators i en startlåda med tanke på att ljusa färger är så svåra att måla för nybörjare? Förvisso enklare nu med Foundation/Base än på min tid men iaf.

    I övrigt gillar jag modellerna.

  • Haha vänta, kommer Dark Angels få 3 st HQs med i lådan? :O

  • edited 19 augusti 2012 11:45

    Company master, Librarian och Interrogator-chaplain?

  • edited 19 augusti 2012 11:46

    Känns som att Helbruten är en dreadnought :P

  • Så är det någon som vill ha Chaos som är sugen på att dela på 2 lådor =P Dags att gå back to basics känner jag D Angels var min första arme och förmodligen mina favoriter ännu dags för en ny Ängel arme

  • Jag undrar faktiskt samma sak Orith xD Jag har alltid varit intresserad av Dark Angels :p Så jag tänker nu börja med dom

  • Jag är intresserad av en fin hellbrute eller två och en hög med cultister! nomnom

  • jag tycker chaos modellerna va as grymma :) och dom vill jag gärna ha i min chaos arme :P

  • Ser nice ut, kommer definitivt skaffa en för DA modellerna (eller ja, alla förutom tacticals då ^^) samt regelboken såklart ;-)

  • Skulle gärna dela på en sådan låda, förutsatt att jag tar Chaos delen ;)

  • Mysiga modeller helt klart. :D

  • Tar gärna en complet chaos sida av boxen, även delar om det är någon som inte har hela att sälja bort. Som dom skrev på sidan i komentarerna, underlig fördelning på Poäng i armerna. Trevligt att kunna retira min generation 3 dread nu dock och kultisterna har jag väntat på i evigheter. Helt enkelt, trevligt att CSM får lite kärlek! :)

  • mhmh
    edited 22 augusti 2012 14:47

    Första lådan som faktiskt ser riktigt bra ut på omslaget också. Stilrent det grillar jag.

  • blir att köpa på sig alla fall en låda. chaos grejerna såg riktigt bra ut, äntligen ser chaos space marines ut som på artwork!

    Någon som oxå ska köpa lådan och skulle vilja ha mer dark angels i utbytte mot chaos , viska till mig!

  • Passa på att hämta boxen på Fantasia den 1:a så kan ni nästa garanterat hitta någon att byta grejer med på plats. Btw så börjar förhandsbokningen idag (lördag)

  • Haha! Ja, det blir ju att fortsätta med chaos efter orkerna. :)

  • Här finns en video med lådans innehåll. Med stillbilder på sprues!

  • Kommer att måla Fantasias Dark Vengeance modeller på FUSK ikväll för er som vill kika/hjälpa

    Ligger även på Fantasia

  • Om någon får en Dark vengence regelbok över är jag spekulant :)

Sign In or Register to comment.