[sökes] tyranid bits

edited 1 april 2012 10:38 in Off topic

Söker ett set crushing claws och 30set hormagaunt klor (alternativt 30hormagaunts om någon vill ha 30spinefist termagants i utbyte) Kommer förhoppningsvis till stan på torsdag runt 17:15 och har diverse greenskins, eldar och lite sisters bits att byta bort.

Kommentarer

  • Har crushing claws, men inga hormisklor tyvärr. Intresserad?

  • Klart^^ du har inte möjligtvis ett tyrant huvud och tyrantens svärd och piska också?

  • Inga tyrantdelar tyvärr. Jag ska dock inte in till fantasia i veckan, men ska på FUSK ikväll. Skulle kunna lämna klorna där. Jag kan tänka mig Eldardelar i utbyte. Vad har du att komma med där?

  • Det är nog bättre om du specifierar vad du vill ha;p Jag skulle inte nu i veckan tydligen, utan nästa vecka istället.

  • Annars så har jag bone sword lash whip i metall.

    Ingen aning vad jag skulle vilja ha för det dock...

  • Vad sägs som en kram Klomster ;D

  • edited 4 april 2012 14:57

    :P

    En kram.... Om du är en snygg babe så är jag lätt på.

    Dock så säger nåt mig att du inte är en snygg babe..... Du skulle kunna få dom bara för att jag är så fantastiskt awesome. Men då måste jag komme ihåg att jag är det också. Och det är inte lätt att komma ihåg sånt.

  • Du är ju awesome! Hur kan du glömma bort det;D

    Jag är en långhårig femtonårig Kille;p

    Kommer kanske till fusk på lördag

  • Du har händelsevis inte en warlock liggande du inte behöver?

  • har tre med svärd och två med spjut

  • Jag är en långhårig dude som aldrig är på fusk på lördagar.

    Kan dumpa dom där dock. Eller på fantasia.

  • Skulle tydligen inte dit förrän nästa helg så vi kan höras vidare.

  • Jag är intresserad av en med svärd och pistol, om du har det. Ska försöka knåpa ihop en jetbikewarlock... Skulle också kunna lämna klor och om du vill ha någon annan carnifex-del på fusk.

  • lämna dom på fantasia i så fall. Ingen av dom har pistol, det har bara spjutnissarna. jag skulle dock föreslå DA exarch bits till jetlockserna;)

  • Är det killarna med dubbelfattat svärd på väg framåt eller är det olika? Har de bara lite utsträckta armar så är jag nöjd.

  • ja bland annat.

  • Jag gör iordning en påse med klor och diverse plock och lämnar på fantasia. Då kan du kanske lämna svärdswarlocks på fantasia, så tar jag en av dem om det passar dig.

  • Jag har dom inte nu men om lämnar klorna plockar jag upp dom och lämnar warlocks så fort som möjligt. Jag är i stan just nu men har dom inte med mig...

    Om du vill kunna vara säker på att jag inte lurar dig så här har du mitt nummer, 0730946481 Thom Olofsson

    Klomster, lämna svärdet på fantasia är du snäll. plockar förmodligen upp dom imorgon.

  • Ingen fara. Jag vet inte om jag tar mig till stan idag, men jag droppar av dem på fantasia snart nog. Har du några andra önskemål? Tyrant bitar har jag tyvärr inga, men lite annat krafs ligger i bitboxen...

  • det var bara klorna för tillfället, annars tre par rending claws till warriors.

  • Tack för klorna brager! Jag kommer förbi Fantasia på bring in battle imorgon så om du kommer kan du ta din warlock, annars lämnar jag den där.

Sign In or Register to comment.