Gentlemen's Achievements I

2»

Kommentarer

  • Att nerfgunsen blev så uppskattade av kidsen tyckte jag bara för min del bara var roligt. Det gick att säga till, så slutade de leka runt Best Painted-borden. :)

    Om omålade modeller inte tillåts så blir det svårt att ta achievementen "Döda en omålad modell". Däremot tyckte jag att det var lite synd med outsourcade modeller, dippade och slömålade dito. Armén blir inte snygg, och en av de bästa grejerna med figurspel är att man får se roliga och snygga arméer.

  • edited 20 juni 2012 04:27

    Om omålade modeller inte tillåts så blir det svårt att ta achievementen "Döda en omålad modell". Däremot tyckte jag att det var lite synd med outsourcade modeller, dippade och slömålade dito. Armén blir inte snygg, och en av de bästa grejerna med figurspel är att man får se roliga och snygga arméer.

    Håller med till 100% jag tycker man bör fundera över Achivments som Sänker den visuela upplevelsen

  • Vi kommer definitivt att ta bort alla achievements som uppmuntrar till negativt spel och dåligt målande till nästa upplaga. Dvs. inga achievements för att förlora matcher, måla en modell "dåligt", etc, etc.

  • edited 20 juni 2012 06:12

    Fast ändå... Att få en Achievement för att förlora en, spela en oavgjord och vinna en tyckte jag var sjukt kul! (Även om jag för min del klockade in "Vinna alla fem", så var det bra att det fanns möjligheter att ta poäng även om du inte vann allt.) Dessutom uppmuntrade den inte till grisigt spel. Att förlora, men inte förlora med för mycket - DET är fan en achievement!

Sign In or Register to comment.