Tunering i härnösand?

När kommer nästa tunering i härnösands områdat? undrar hur mycket tid jag har på mig att sammla upp hig elves tills dess och hur mkt jag behöver sammla upp :p

Kommentarer

  • edited 22 september 2011 15:25

    Tjena!

    Jag och min spelförening i Härnösand, (Härnösands Figurspelsförening) har arrangerat "Slaget om Härnösand" ett antal gånger, misstänker att det är denna turnering du tänker på ;)

    Just nu finns det tyvärr ingen planerad nästa turnering, eftersom vi alla har för mycket annat för oss på annat håll. Dock är det inte alls omöjligt att turneringen återupplivas när det finns mer tid!

    Jag skulle dock rekommendera att du kikar på Sundsvalls spelförening, Navet. Dom arrangerar en del mindre WFB-events!

  • Jajamän :D det gör vi. Dock så har det varit rätt så stilla och tyst under sommaren. Nu under hösten så ska vi komma igång allt mera. Jag för min del hade många planer att försöka hinna med något nu innan Fanatic, men jobb har kommit ofta ivägen.

    Nu så är det bara tid att ladda inför Fanatic, men efter så blir det både 40k och fantasy för fullt, vill öva lite inför QFA med kompade listor. Info kommer att komma upp på Facebook för alla som är med i den gruppen, och dom som vill vara med och inte vet vad jag talar om för grupp skriv gärna, så ska även ni får tillgång dit.

    /Jonas

  • den där gruppen låter intresant, och jag som nyss har börjat vet ju inte vad de är för grupp, kan du länka lr ngt liknande? :)

  • skriv till mig på facebook så bjuder jag in dig.

    skriv till Jonas Ivarsson i sundsvall/ sundsbruk. gruppen heter Navet Sk

  • Det blev vänförfrågan, du lär känna igen mig om jag hittade rätt ^^

Sign In or Register to comment.