Reserv till Fanaticen

dea
edited 20 september 2011 06:03 in Turneringar / konvent

Fanaticen närmar sig och som vanligt skulle vi behöva en eller flera som är sugen på att stå som reserver på lördagmorgon. Maila gärna på fantasiafanatic@gmail.com om kan tänka dig att göra det (eller viska till mig här på Stridshammaren)

Självklart betalar man inget om man spelar som reserv (man behöver inte ens ha målat, så kanske läge om ni aldrig hinner göra färdigt er armé).

//Andreas Fantasia Fanatic

Kommentarer

  • Behöver man ha armé till båda spelen och kunna spela dom väl. Eller räcker det med att man har armé till bara ett spel?

    Vet inte om jag var så sugen egentligen, men andra kanske också undrar.

  • Du behöver bara armé till det spel där du vill vara reserv. Sen är det klart om du har en i varje ökar ju möjligheten att få spela

    Reserven kommer att bli en del av turneringen så lite regler är ju bra att kunna, nu inte sagt att alla som är med har stenhård koll på allt:-)

  • Kom bara på att jag inte har en målad arme med lista....

    Tror inte jag orkar vara med. Har en soffa jag måste sitta i, och en dator jag har bokat tid framför :P

    Ni får ha det bra dock.

  • Är ordinarie platser slut?

    Jag antar att detta är en som skall rädda det när det blir udda antal.

  • Det är i första hand för att se till att det bli jämnt. Vi har tre reserver nu så det ser ganska bra ut.

    Däremot är det snart fullt med ordinarie platser. Väntar på bekräftelse på en Fantasy spelare sen är det fullt på 72. I 40k har vi två platser kvar (94 anmälda nu)

    Efter det så börjar vi ta reserver till de ordinarie platserna

  • Med tanke på att vi är 3reserver så om ni kan avvara ett extra bord kan man ju göra att dom 2 som inte får spela (om det är udda) kan köra en match för att ha ngt att göra. Det blir som en playtest match med sin lista =D

  • Jag kan vara till hjälp på 40k-sidan. Reserv dvs. Skriv gärna till min mail(s.taavo@gmail.com) om jag behövs då jag är dålig på att kolla in här. :)

Sign In or Register to comment.