Dreadfleet?

edited 18 september 2011 09:36 in Figurspel

Är GW's nya Dreadfleet en Man-o-War remake eller något nytt?

Någon som har mer info om hur spelet verkar vara... annat är tämligen dyrt i inköp?

Kommentarer

  • Alltså jag är redan less på Dreadfleet. Jag tycker det känns som Pirates of the Carribean - the Board game, fast utan att faktiskt vara det. Nej, jag kan knappt vänta tills de får upp någonting annat på hemsidan.

  • Har tyvärr också fått lite av den känslan med PotC faktiskt. Ingen annan med input?

    Gärna något mer om spelet i sig...

  • Med tanke på att spelet först släpps 1:a oktober tror jag inte det finns värst mycket information att tillgå :P

  • det är en infovideo/trailer på hemsidan....

  • Hmm... hade missat den där videon. Dock måste jag säga att den gjorde inget för att förbättra intrycket faktiskt.

  • ok.... själv tycker jag att det verkar rätt intressant :-)

  • Utan andra rasers/arméers skepp så känns det lite väl mycket Pirates of the caribbean.

    Men om det skulle komma chaos-dwarf-hashut-flame-tower-slave-ship-of-death, då är jag på.

  • de är ju blandade rasers skepp... Kraken båtens kapten är en galen Chaosdwarf :-)

  • Skavenskeppet är så jävla coolt. Ett kadaver fullproppat med warp lightning cannons :)

  • Gillar att båtarna är så stora, trodde först att det var bytte små. Men nu blir det ju något ordentligt att måla, bara älskar spökskeppet.

    Kommer nog ha ett ex att kolla på i butiken på tisdag nästa vecka

  • Count Noctilus måste vara den coolaste odöda personen ever :D Hans outfit är awesome!

Sign In or Register to comment.