Äldre nybörjare.

edited 6 september 2011 12:43 in Figurspel

Jag undrar om det finns plats samt nåra snälla och trevliga personer som är villiga att lära en äldre pöjk att spela både warhammer fantasy samt 40k :)! Har försökt läsa på lite till fantasy men det är lättare om man får titta och kanske få lite hjälp. Har Skaven från IOB boxen samt en ny battleforce chaos space marines med en extra låda marines samt en lord ej demon. Det mesta av Skaven är målade bara lite clanrats samt ratogres kvar att måla :)! Älskar måla delen men försöker lära mig spelet.

Mvh 30+ Mathias

Kommentarer

  • Det går att provspela på fantasia för att få "the basics". Vill du fördjupa dig lite i regler så kan jag gärna hjälpa dig med det på fusk någon dag (spela/gå igenom de mera avancerade reglerna(Lirar tyvärr bara 40k)).

    Annars tror jag att vem som helst på fusk skulle kunna berätta mera om spelet/spelen.

  • Ska tjuvtitta in på Fantasia då :)! Sedan absolut titta förbi på Fusk dessutom, ska bara hitta en bra tid och lite ledigt från familjelivet. Lär mig gärna 40k också, intresrad av bägge lila mycket eftersom målningen är det roligaste just nu! Som pappaledig får man lite tid över när den lilla sover :)!

  • Surething, hör av dig när du drar dit, kan försöka passa dina tiden.

Sign In or Register to comment.