Klomster målar en juggernaut.

edited 3 augusti 2011 18:14 in Figurmålning etc

Hallå. Nu har jag målat en juggernaut.

Tänkte bara visa åbäket :P Jugger  fram Jugger vänster sida Jugger höger Jugger höger utan blixt Juggerfejs höger Typ basen Jugger fejs vänster

Så ser han ut. Tänkte bara fråga proffsen hur man kan jobba på sin OSL, för min funkar, men behöver lite trimmning.

Well, that's it, hoppas det smakar.

Kommentarer

  • Nice! Snygga ljuseffekter

  • Tackar, min source lighting är ok, men jag skulle gärna vilja utöka.

    Sen är basen inte det mesta att önska :P

  • Riktigt bra! jag gillar hur gritty den är i färgerna :)

  • Riktigt snyggt målad! Det du kan tänka på när det gäller source lightning är att blanda ut ljusfärgen mer med grundfärgen så ser det mer realistiskt ut, och dessutom ha själva källan till ljuset lite ljusare än effekten. Inte säker på om jag fomulerat mig väl, men jag hoppas att du förstår vad jag menar. I övrigt har jag inget mer att säga än; snyggt gjort. Fortsätt med det goda arbetet! :)

  • Ärligt talat så har jag bara drybrushat progressivt ljusare grön-blandning på det.

    Sen är munnen lite av en fail-zone då jag testate att göra grön vätska ett par ggr, misslyckades, gjorde eld effect som blev jättedålig som jag räddade upp med ett lager devlan mud :P

    Försökte göra källan ljusare, vet inte hur jag ska få det ljusare än vit dock :/

    Det blir nog nån jugge till i famtiden, då dom är fantastiskt häftiga, och jag har en till.

    Nån som är sugen på khorne lorden som rider på jugge, bara lorden då jag ska ha juggen?

Sign In or Register to comment.