Klomsters hemliga project.

edited 23 juni 2011 19:45 in Figurmålning etc

Jag vet att vissa ett tag har funderat på vad jag snackar om för hemligt project.

Och att de allra flesta inte har nån aning om vad jag snackar om.

Men här är det, Ignis Iuratus, warlord titan of legio inferna. http://i18.photobucket.com/albums/b118/ghazghkull/Ignisallgunbadass1.jpg

Fler bilder går att hitta på min photobucket account, på heresy online och på grey knight forum.

Eller bara googla Ignis Iuratus, ett gäng bilder borde poppa upp. Jag vet att han inte ser helt awesome ut, men jag jobbar på det, och det är faktiskt min första scratch superheavy (Som jag kommer fardigställa.... nån gång.)

Så om nån vill ge en hjälpande hand, ge tips eller bara säga att Ignis är ful/awesome/sämst. Så tar jag emot all kritik och hjälp.

Kommentarer

  • So far so good! Presic vad jag föreställer mig hur en warlord titan ska se up som... Kanske lite mera detalier på dess armour plates osv. ... men jag antar att det är work in progress?

  • Självklart ska det dit mer detaljer.

    Har inte ens några opusar på den än :P De som undrar vilken beväpning den ska ha så är det titan mega melta, volcano cannon, två inferno guns och en vortex missile.

    De som kan sin apocalypse kommer märka att den är överbeväpnad för en vanlig warlord. Men jag har gjort egna regler som passar mitt hemmagjorda fluff och uppat kostnaden till 3000 pts.

    Skulle jag bara haft en warhound och lite mechanicus infanteri som den kan stå och vara allmänt större än :P Den är 27" hög.

Sign In or Register to comment.