Blood Angels

edited 4 januari 2008 21:50 in Figurmålning etc

Har precis blivit klar med mina blodiga änglar. Bilder finns här Blood Angels

Kommentarer

  • Nice! :) Den dära plasma-konverteringen var ju smått briljant.

  • Man tackar! Dock ska jag inte ta hela äran för Gets hot konverteringen, den har jag stulit. Ja idén alltså inte gubben ;-) Fast min konvertering är nog den första som blivit målad och inkastad i en squad!

  • Från postern "Palasma weapons, totally worth it" om jag inte minns fel
  • Riktigt schysst, är det de dom vi får se på Fanaticen i vår?

    /andreas

  • Jajjamensan Dea! Fast det är en riktig pyjamas lista, inte så hård som mina SW. Brorsan kommer med upp, han får låna mina Necrons. Gurra kör väl sina IG med grymt många sentinels den lilla powergamern...

  • Riktigt rolig konvertering.

    'Yoink!'

  • Jag gillar att du har svarta kanter på axelskydden, precis som BA borde ha.. jag fattar inte varför ´eavy metal-teamet slutade måla så..

    Snygg och enkel konvertering att använda rhinons top hatch som extra armour på dina predators också.

    Sjysst armé alltså, jävligt cleant målad! Jag vill också ha en BA-armé.. igen.. =(
  • edited 4 februari 2008 20:16
    Vänta nu, jag har spelat mot dig va?

    Och verkligheten warpade sig och jag vann och allt jag fick fram var wtf?

    Hursomhelst om det var du och dom så kommer jag ihåg att dom var riktigt trevligt målade.

    Om det inte var du så är armen väldigt lik den andra och ser snygg ut, så jag måste testa igen om verkligheten warpar sig så jag vinner.

    Fast vad är chansen för det ;)

    P.s. Jag spelar grey knights, så du borde komma ihåg dom om jag spelat mot dig.
  • Nope Klomster, den här armén har du inte mött. Har inte haft med den på någon turnering än. Brukar köra Space Puppies i vanliga fall. Min Ba armé har jag bara test spelat än så länge. Men den kommer upp till ume på fanatic. Då kanske du får chansen å möta dom?

  • edited 11 februari 2008 20:21

    Har uppdaterat med lite flera bilder i länken ovan...

    Lemartes

  • Riktigt nice, och dina tanks var riktigt snajsigt målade.
    Ska lägga upp lite bilder på min arme om jag någonsin får en kamera
  • Riktigt najs :)
    Känns som en gedigen BA armé, passar bra i temat med mycke assault men ändå 2 tactical squads, pluspoäng på o-ostighet (dock är ju DC äckligt ostiga) :)
    Dessutom så ska det vara svarta kanter på blodänglarna! :)


    Pilen
  • Svarta kanter all the way! wohoo! Jag kan inte annat än att hålla med wazz, men jag tror det inte existerar i verkligheten, 2 tactical squads till BA, jag tror det är photoshop.
  • edited 10 mars 2008 11:40

    Har målat 10 nya dödskompanister. Mina första 10 blev sabbade då jag lackade dem. Vart alldeles gryninga/Korniga! Nå väl de nya blev snäppet bättre! Dödsnissar

    Fler bilder på Warseer

Sign In or Register to comment.