Flufffråga för de pålästa, 40k assasinorum.

edited 2 mars 2011 18:20 in Warhammer 40k

Hallå där igen.

Kom bara på att en sak har gnidit sig in i mitt huvud på sistone, och det är vad det 6'e assassin templet gör (visste ni inte att det var 6 stycken stora, skulle tro det)

Vi har Callidus: stealth undercover, Vindicare: Sniper, Eversor: Våld, Culexus: Psyker assasin, Venenum: Poison, Vanus?

Vad gör temple Vanus? Jag har inte gjort nån google sökning än, men jag tänkte fråga nån som kanske vet.

Det var allt, vad gör Vanus?

Kommentarer

  • Vanus är underättelse tjänsten de letar upp skit på folk och tar ut de genom ryktesspridning osv 40ks aftonbladet bloggare prettymuch läs nemesis där är alla tempel med.

  • Jaså?

    Visste inte att det fanns så mkt i nemesis. Kanske måste läsa den nu.... Vad är handlingen i den?

  • Tech skills.

  • Vanus har ihjäl sina offer genom att sitta i sitt clade-tempel och till exempel (som vanus-mördaren i nemesis säger) ändrar bränslesammansättningen i ett fordon så det exploderar och ser ut som en olycka.

    Handlingen i Nemesis är att the Master of Assassins skickar ut ett Kill Team bestående av en assassin från varje clade för att döda Horus, medans Horus och Erebus upptäcker "The black pariah" och skickar den mot kejsaren.

  • Interesting.

    Nu måste jag läsa den.

  • edited 9 mars 2011 12:44

    Do it! Den är allt man kan drömma om även om det går dåligt för mina favoriter. Spoiler, de lyckar inte! ;)

  • VA? Lyckas dom inte döda Horus?

    Huge shocker! :P

Sign In or Register to comment.