Tomb Kings i Maj!

edited 14 februari 2011 05:44 in Warhammer fantasy

Dags för alla dö-ingar att kliva upp igen, i Maj kommer nya Tomb Kings-boken!

Inte så mycket att gå på ännu, men har hört rykten om en stor, odöd Rock (enorm fågel) som Tomb Kings kan flyga runt på och släppa klippblock på fiender.

GW artikel

Kommentarer

  • En Rock skulle väl bara följa GW's "huge-plastic-kit-mania" som de haft sedan Banebladen släpptes. Ffa verkar de senaste Fantasysläppen ha mycket stort... (Abominations, Aracharock osv). Dock bara kul! =)

  • Detta kommer jag följa med spänning.

  • Hur blir det med sfinxen då?

    Allt annat från den grekiska mytologin (ja den kommer därifrån) är ju redan inknökat i beastmen-boken (cyklop, centaurus, harpyor, ghorgon, minotaurus, satyr, osv) förutom hydran som dark elves fick...

    ...till jävligt bra pris...

  • Detta ska bli intressant. Har ledsnat på VC och har alltid varit en Undead-spelare (go Nagash go!). Kanske dags för mig att börja med Tomb Kings igen (även om jag aldrig aktivt spelat laget under deras nuvarande namn... endast med WD-armélistan och när de var del av WH Armies: Undead).

    Vem vet, har vi tur kanske vi t.o.m ser Arkhan the Black igen? Även om den sannolikheten säkert är liten (Han och Nagash är ju varken tillhörande VC eller TK, även om de lätt skulle passa in i båda).

Sign In or Register to comment.