Udda bit från luckor.

edited 20 december 2010 01:18 in Figurmålning etc

Yo på er alla, Klomster här.

Jag behöver en ganska udda bit, och jag behöver 3 stycken.

Nämligen denna bit. På space marine fordon (land raider, predator, whatever, i värsta fall bara på land raidern) så finns det en lucka man ska ha till skytten, den med en pinne på som man fäster multimeltan på.

Jag behöver den pinnen (inte luckan :P ) Så om nån har den pinnen så vill jag ha den.

Och så vill jag ha en CAT från space hulk, nåt kanske kan fixas i utbyte. Tyvärr rätt fattig, fasst biten är rätt ovärd (speciellt för dom som kör utan skyttar på sina land raiders) CAT är jag villig att ge mkt mer för.

Kommentarer

  • Ifall det är den här biten du behöver så kan jag nog skrapa fram ett par (ska kolla min bit box och se hur många jag hittar). Borde ha säkert 2-5st.

    Jag kommer vara nere på FUSK imorgon kväll, så kan ju försöka komma ihåg att ta med dem dit om du vill.

  • Precis den. Imorgon tisdag?

    Check, jag ska fara dit i sånna fall. Om du har tre så blir jag överlycklig, och du kan få ha kvar luckrna om du vill som sagt.

    Jag borde komma vid 6-tiden och vara kvar till ca 9-10, så dyk bara upp.

  • Då tar jag med de 3 jag hittade till FUSK, så synes vi där (jag kommer vara han som spelar med en röd-grön Khador armé). Jag hoppas vara där senast 18, men det återstår ju att se i det här vädret vi har.

  • Ok, jag är han med långt hår och mörk rock, polare med daniel sjödin.

    I annat fall så får jag kolla efter de röda bestarna :P

  • Tack för luckorna Ekan, när mitt projekt är klart så ska jag nämna dig som en av de personer jag inte kunnat klara det utan :P

    Nu är det bara Cat kvar....

  • Du kan ju alltid kolla typ EBAY efter CAT:en. För jag tror inte det är så många (mig inkluderad) som vill släppa CAT:en från sin Space Hulk låda.

  • Well, jag snackade med nån av de galningar som skaffade sig 2 hulk lådor när den kom.

    Och ån sa att jag skulle få en CAT, men jag har aldrig fått tag i han igen :(

Sign In or Register to comment.