Alla Dark Eldar spelare, se hit!!=)

edited 17 november 2010 14:19 in Figurmålning etc

Hej hej

Tänkte bara starta en tråd med frågan... bästa Wrack å Grotesce(felstavat ja vet) modellen/konvertering.

Förslag tack!!)(

Kommentarer

  • Det finns ju det gamla grotesque-modellerna som man numera kan använda som wracks. För den nya sortens grotesques skulle man kunna utgå från WHF ogres av något slag, gamla ogryns kanske, spawns eller blandning av tidigare nämnda. Statsen antyder att dom ska vara i den storleken och det skulle kännas rätt i mina ögon. Skulle bara kännas sååå fel med att ha dom i gretchinstorlek...

  • Skulle använda chaos spawns... Sätta någon typ av hjälm på dem... Typ chaos warriors fantasy(lite omgjorda för att passa 40k) Sätta lite spikar, slangar + flesh grafting stuff(ryggrad utanför kroppen? Sen ta någon typ av melée vapen... powerclaws skulle funka, Sen har jag inte sett codex... Men har inte grotesques/wracks någon typ av kilt/byxor? Skulle göra dessa i greenstuff Wracks... Finns nåra modeller från warmachine - Cryx som skulle passa

    Dock kommer jag nog inte spela med dessa... så har bara funderat lite hur man skulle kunna göra, Dock inte prövat: >

  • Eldoriath

    Jo dom ha ju regeln Bulky så dom ska stå på "Terminator" baser=)

    Trukson

    Någon aning om hur den gjorts??=)

  • Skaven Rat Ogre från Island of Blood

  • och ett ghoul huvud om jag inte ser fel ^^

Sign In or Register to comment.