BUBBLE5 Infotråd

2»

Kommentarer

  • Det just nu ut som den 3:e april ligger närmast till hands med andra ord. Allmänt upprop. Vi måste inte begränsa oss till fyra man. Danne, innebandyfreaks, Star Wars-nördar. Jag vet att ni vill. I brist på bättre lokal i skrivande stund erbjuder jag ett stort vardagsrum på Carlshem.

    Jag ska försöka rodda fram tid någon vardag efter jobbet nästa vecka för träningsmatch(er) om vi blir minst tre man till söndagen den 3:e. Någon som skulle vara intresserad, och i så fall vilken dag?

  • Jag är intresserad att vara med, ifall det går men jag har aldrig kört riktig Blood Bowl och därför har jag självklart inget eget lag. Det vore riktigt kul att prova på dock.

  • Jag är på för en heldag den 3:e, vi ska nog kunna trolla fram lag om det är så

  • Hör av er till mig om ni bestämmer för att spela! 073-8304578 va inte blyga!

  • Verkar som om jag floppar på den 3:e April. :(

    Är dock gärna med på nästa. Hoppas att ni blir tillräckligt många för att få ihop en bra miniturnering.

  • Okej, men nu spikar vi den tredje. Jag förutsätter tre matcher á två timmar plus två timmar dötid, totalt åtta timmar, så vi bör se till att mötas runt 13-14-tiden i alla fall? Eller senare? Vill ni mötas i Carlshem, eller hellre nere på stan (typ FUSK)? Danne, du är också mer än välkommen, det vet du. Jag ska se om jag hinner slå en signal till dig för att kolla att du fått med dig detta meddelande.

  • Mig spelar det ingen roll vart, men skulle kunna tänka mig att börja lite tidigare typ 11-12, om inte folk känner sig jättetrötta :o).

  • Ja jag börjar gärna 11-12, jag trodde av någon anledning att folk skulle vilja börja senare på eftermiddagen. :)

  • 12-tiden, hemma hos mig på söndag, om ingen annan information ges. Bra, då har vi bestämt det! Jag ringer runt en sväng i morgon. Jack_trades, skulle du vara med?

  • Gôtt mos. då ses vi där. Danne jag tar med din best, så nu har du en extra morot att dyka upp. :)

  • Ser ju det här idag då men jag knegade hela helgen så jag hade ju bommat det hela ändå. Man messa gärna om/NÄR det hela händer igen. Jag är oftast på... -Mankan

  • hum, missade dethär :< vad tråkigt, hade gärna varit med!

  • Kolla din telefon Danne. "Det här numret är ej i bruk".

  • Är gärna med nästa gång det är nånting. Tänker göra om mitt W40k Necron Arme till ett Khemri lag, det blir kul.

  • @Odium_Khan - Nope jag är fortfarande prislös. Har svårt att sova på nätterna och har grymma mardrömmar. Angående Danne så har han bytt till hemligt numme efter en galen flickvänn. Kan säkert ge det til dig, ska bara kolla upp det med Danne först.

    @Jack_Trades - Kul att du vill vara med. Alltid roligt med nytt folk man inte spelat mot.

    Så till alla bb fantaster där ute, ska vi dra igång en liga under sommaren, ffa? Eller kanske en liten endags turnering?

    Hur låter det?

    Är själv ruskigt spelsugen och kommer stilla beäret med att köra en eller ett par fighter på nätet ikväll med en kall öl som sällskap. Frugan ska ändå se Schlagerfestivalen

    Jusstja, Micke är du hemma i Umeå i sommar, tänkte titta förbi och hämta mina magneter.

  • Jag är gärna med och lirar i en endagsturnering i sommar. Vill lära kännaa lite spelare så det finns någon att spela med. Hade gärna spelat i en liga också men lever tyvärr ett lite för upptaget liv och skulle ge concede på för många matcher för att det skulle vara roligt. Kanske om det är en challenge league där det går att spela ett några matcher samma dag och sen inte spela på ett par veckor skulle det kunna funka.

  • Stareater, så var det förra sommaren, free for all. Man spelade när man hade tid helt enkelt ocksåt ett slutspel någon gång i Agusti :)

  • Jag är oxå duktigt spelsugen, hade lite otur när vi skulle köra en dags senast och frun blev sjuk. Det känns lite som sista chansen för mig, då vi flyttar till örebrotrakten efter sommaren.

  • Som det ser ut nu så är vi

    Jag, Emil, Basse & Stareater som vill spela en endagarsturnering.

    Jag ska kolla upp med Danne, Gunnar, Johan & Jonas som jag brukar spela med om de också är intresserad. Kan bli en bra turnering känner jag :)

  • Jag är halvpå för en endagars, det beror väldigt mycket på när :) Har en ytterst välplanerad sommar redan, så när ni har spikat ett datum så återkommer jag!

  • Kung Setom :)

    Har skickat iväg SMS:et och fått svar direkt från Johan och Marcus som ville vara med, beroende på när det blir.

    Så det kommer förmodligen bli av och garanterat bli en lyckad dag ;)

Sign In or Register to comment.