Köpes: Empire!

edited 20 augusti 2010 09:07 in Figurspel
Hej har startat en likadan tråd i F.U.S.K.-delen men får dåligt med erbjudanden. Jag söker efter empire och där punkt. Det är inget speciellt jag söker utan vill bara höra vad du/ni har och vad ni vill sälja det för. Bor ni i Umeå så att jag kan hämta det snabbt är det större chans att det blir affär. Jag har lite dåligt med tid eftersom jag hoppas kunna spela just Empire på fanatic.

Tack.

Kommentarer

  • Tjena!
    Jag har en hel del smått och gott. Jag är dock på semester men är tillbaka i ume v.34 om du vill botanisera bland prylarna.
  • edited 20 augusti 2010 10:11
    Det lät inte så avlägset, jag kan vänta in dig. Under tiden hoppas jag på lite fler erbjudanden. Jag ska göra en armélista jag är nöjd med så jag vet själv vad jag mer specifikt vad jag är ute efter.
  • Tja! Jag vet att Orith här på forumet var lite småsugen att bli av med sina Empire. Om du skyndar dig att kontakta honom så kanske ni kan göra en deal innan han åker för Blood Bowl turneringen imorn, men det är nog redan för sent på den punkten. :)

    Värt att prova iaf.
  • Jag tror han fått flera viskningar att utläsa på posterna så Orith kanske redan varit i kontakt med honom.

  • Fått viskningar men ingen från Orith om jag inte misstar mig fullständigt.
  • edited 21 augusti 2010 11:50

    Fail

  • edited 22 augusti 2010 23:56
    Hej Alla som har något att sälja. Tänkte spela en warhammer match mot en vän imorgon. Jag vill spela Empire. Är det någon som vill bli av med sina Empire snabbt så är jag villig att slå till direkt imorgon. För er andra så planerar jag fortfarande att spela Empire på fanatic och behöver därför ändå ha mer även om ni inte kan låta mig titta igenom grejerna just imorgon.

    Jag kollar fler gånger här under natten och morgondagen men skulle ni vilja få tag i mig så är det bara att dra iväg ett sms till 0702569873. Jobbar natt så jag är vaken.

    Efter en missuppfattning från Orith så väljer jag att klargöra att jag kommer att köpa mängder Emprie. Så jag väljer inte mellan er utan ska troligen ha det mesta av det NI ALLA säljer.
Sign In or Register to comment.