Slaneesh sorcerer på bike. WIP

edited 21 december 2007 08:37 in Figurmålning etc

Bikersrocerer

En WIP slaneesh sorcerer. Sorry för den dåliga bilden. Förslag är välkomna.

Kommentarer

  • Yeah, den blir ju hård! Jag älskar det där huvudet. Hur har du gjort döskallen på däcket?

  • ganska nice :)

    Men jag skulle lägga till något som är typsikt slaanesh, typ rosa eller någon symbol...

  • Pejdor:
    Mmm kappan är rosa men kanske inte rosa nog ;)
    Ska lägga lite skoggur och så.

    Hemlighållaren :
    Tack. Dödskallen fram är från defilerspruet.
  • Jag har lite svårt för den, om jag ska vara ärlig. Få färger, lite för sparsamt konverterad samt att den ser inte så slaneesh ut :/
  • Sorcerer, javisst! Men slaanesh??

  • Jo... ser fett Tzeentch ut.

  • Den är lite stel, men det är bara att fixa posen så att han flyger ur biken i ett hopp, håller fram handen med en warp artefakt som det frammanas en demon av slaanesh ur, samtidigt som biken åker upp för en sten/klippa.

    Eller så är det fruktansvärt svårt så man skiter i det.

    Jag vet inte, det fattas nåt.

  • I ärlighetens namn så var den tänkt som "kananvändassomallagudar" sorcerer från början.
    Jag ska göra kappan mer rosa och måla resten av figuren. Bilder kommer kanske imorgon.
  • Den ser vääääldigt tzeentch ut.... Lite porr och snusk så löser det sig... och kanske nån sorts annan stav + istället för en döskalle på biken ha.... typ.... handklovar.... eller nån naken brud som lekar med en staffettpinne eller något sånt? who knows, mer porr åt slaanesh!

  • Vad sägs om en rosa bike. :P
  • Kolla in slynorna som följer med Asdrubel Vects Raider, om du vill göra det väldigt enkelt för dig så skaffa en sidovagn med en trånande slavdola i.
Sign In or Register to comment.