Island of blood starter set bilder!

Kommentarer

  • Jag tror inte det finns någon anledning kvar att inte börja spela fantasy. Mums.

  • satan va coola..måste nästan spela HE bara för modellerna!

  • edited 17 juli 2010 16:46
    Här är båda rat ogres, weapon teams och clanrats: (scrolla till mitten av sidan) http://www.dakkadakka.com/dakkaforum/posts/list/300/300189.page#1754638

    Så långt ifrån de rat ogres som tvingas på en med battalion boxen.
  • Oj, det där var hur läckert som helst.
  • Rat ogern till höger kommer passa utmärkt i bloodbowl.

  • Det där är ju bara löjligt snyggt som en starterbox.

  • Griffon = fierce!

  • edited 18 juli 2010 10:16

    Gillar specilelt ratogersarna och wepontemsen som er mer ut som i boken

    Swardmaster commandet moste va de första ej grönna spetsöron som jag tycker är coola =)

    1 2

  • Någon som vet pris och när boxen släpps?

    September?
  • Fan!!!....

    ... nu måste man antagligen hitta på riktigt desperata ursäkter för att inte börja med fantasy igen... =P

  • nån som vet ifall de kommer uppgradera ratogers lådan som finns med nya snygga figs eller måste man blanda dessa två snyggisar med fulare äldre kusiner?
  • Måste antagligen blandas :/ Dock brukar det inte vara så svårt att byta till sig modeller från startlådan, så du kan säkert få tag i flera kopior av ROs därifrån.

  • Shit pomfritt, de där Rogres var sjukt coola!
  • Ratogrersarna var ju lätt grymmast!!
  • Ja ratogres får verkligen en boost med bättre figurer samt regler :)

  • Kommer bli svårt att bestämma sig om man ska börja med skavens eller high elves, båda har riktigt snygga modeller :) Sen kommer det mer figurer till high elves i oktober som man säkert inte kan motstå heller :P

  • Besviken på sword masters, förutom command groupen är dom ju lika statiska och tråkiga som dom gamla :(
  • Dom blir nog finare när det kommer multi part modeller.
  • Ja efter att ha sett lådan med mina egna ögon på Fantasia idag så snurrar ju tankarna kring att kanske börja med Warhammer igen... HE ligger väl närmast då tanken på att måla Skaven tills ögonen blöder inte tilltalar mig så mycket :)

    Mycket godis för pengarna i den lådan iaf!

  • edited 11 augusti 2010 09:01
    Minst en box bara för råttorna och sen får man se om någon vill byta.
    Man blir nästan ledsen att allting är så snyggt om man jämför med de vanliga modellerna...
  • Inte många skaven-batallions kommer väl säljas på en stund antar jag...
  • Har en känsla av att det kan bli en hel del High-Elf prinsar på grip över när folk hamstrat klart och bytt färdigt. Om någon skulle tänka sig att vilja bli av med en extra sådan för en billig peng eller byte mot något (har en del WFB, men mest W40k), står jag gärna till tjänst.

  • Har en känsla av att det kan bli en hel del High-Elf prinsar på grip över när folk hamstrat klart och bytt färdigt.

    Tror du? När jag tittade på innehållet kände jag att den skulle bli bland det mest eftertraktade i lådan. High elf cavvet däremot lär väl bli över av.

  • Tror du? När jag tittade på innehållet kände jag att den skulle bli bland det mest eftertraktade i lådan. High elf cavvet däremot lär väl bli över av.

    Antog att det blir tufft för flera prinsar på grip att tävla med alla andra heroes och lords i HE-listan som ska in...

    I mitt fall tänkte jag mest att den vore trevlig att måla upp.

  • iofs, men jag tänkte att själva fågeln kommer vara det eftertraktade till diverse andra sammanhang

  • När släpps startboxen?
  • sekunderna innan den slår i golvet :O

    \o/

  • Förresten, hur blev griparna till i Warhammer? Våldtog ett Lion of Chrace en Wareagle?

  • Fick lov att läsa det dära 2-3 gånger innan polleten föll ner Dante82.

    Men till mitt försvar klockan är halv åtta, så lite långa kablar just nu!
Sign In or Register to comment.