WIP: Sons of Horus Justaerin Terminators

edited 17 december 2007 07:03 in Figurmålning etc

Tjosan!

Jag lägger upp lite WIP-bilder på min tredje justaerin squad (varför börjar jag med tredje?)

Justaerin 1 Justaerin 2 Storleksjämförelse Finns mer bilder på min logg på warseer:

Wazz's Warseer logg

Feel free to comment!

Kommentarer

  • Ooh meine godt Pohan! I love 'em! Ska du göra dem svarta som de ska vara, eller följa resten av schemat? Så det blir Sons of Horus gröna alltså? Vilken grön ska du utgå ifrån?
  • Dom blir svarta... tråkigt nog blir min sons of horus armé svart.... :P Oh well =) Sen den gröna färgen blir typ.... knarloc green/adeptus battlegrey/lite grönare... typ... Ska bli lite havsgrön typ... :) Ska posta mer bilder i warseer tråden snart när jag fått till några marines också, och nästan gjort klart en terminator...

  • Såg vilja olika typer av grönt du funderade på i Warseer-tråden. Hur kan du Inte välja den som heter: "tote_horus_green.jpg" det är ju ett Omen! En schysst hi-light på det så är du ju good to go, kommer nog se snyggt ihop med grått, har för mig att de har grått också vad?
  • ritktigt snyggt älskar dom romerskliknande axelskydden!
  • Så det är avgjort nu att dom blir svarta? Vem fällde avgörandet?

    För övrigt ser dom bra ut, men det vet du redan att jag tycker. Fast det kanske inte blir jätteskojigt att fixa green stuffen på alla chaos terminator ben, men det ordnar sig säkert. Skulle dock vara kul att se en helt färdig, med fixad GS, målad och allt!
Sign In or Register to comment.