Fancy Fanatic Eftersnack

2»

Kommentarer

  • edited 25 mars 2010 09:45

    Resultat Fantasy

    1. Björn Pilebro 38p  
    2. Marcus Persson 37p  
    3. Emil Bergmark 29p  
    3. Kristian Nilsson 29p  
    5. Lars Eldborn 23p  
    6. Kristoffer Mannberg 22p  
    7. Patrik Edström 22p  
    8. Dea 21p  
    8. Niklas Ledin 21p  
    10. Niklas Fällman 20p  
    10. Jim Robertsson 20p  
    10. Pontus Boström 20p  
    13. Daniel Lathi 19p  
    14. Morgan Flank 18p  
    15. T3 14p  
    16. Olov Nordvall 13p  
    17. Erik Öhman 10p  
    17. Benjamin Hyvönen 10p  
    19. Andreas Aronsson 7p  
    20. Jonathan Edlund 6p
    
  • gaaahh!!! 18:e plats, nästan så att man skäms. Ni kunde iallafall satt mig före Herr Öhman....

  • edited 25 mars 2010 07:44
    Uppdaterat så att det står samma plats på de som hade samma poäng. Jag hade lagt in det så redan från början men jag missade att markdown funktionen vägrade göra en icke korrekt numrerad lista.
    Edit: Buuuu nu förstördes rubrikerna :( oh well....
  • 10+4+2+3=18?? Som skaven spelare vill man ju hamna på plats 13.
  • 6:e plats, nu känns söndagens baksmälla genast kompenserad. Nästa år blir det en top 3 placering känner jag.
  • Ha ha. kunde du röra dig dagen alls på söndagen Skinny boy? ;) för mycket träpenis, för god blåbärs vodka och allmänt för mycket välmående för dig tror jag he he.

  • Moggelito, som en ny skavenspelare så kändes det lite hårt att knipa förstaplatsen så jag satsade på 13e platsen ist och det gick ju precis som planerat xD
  • He he, trä penis och blåbärs vodka. Kan nog inte bli så mycket bättre än så. Men ola försvann inte penisen i samband med din hemgång ? och är det inte så att du syns på flest bilder poserandes med den ?
  • Vart är bilderna darnit

  • edited 5 april 2010 03:12
    Jag ordnar mina få i alla fall. Ledsen att ni fått vänta. http://www.flickr.com/photos/49016751@N02/
  • kul med lite bilder^^ Men vars är träpenisen!!

  • Tummen upp för att bilderna börjar visas iaf ;) ALltid kul att få se om saker och ting verkligen va som man trode dom va ha ha

  • vilka va det försesten som tog bilder det moste ha varit fler?

    ser ju ingen bild med mig "snyft"

  • Är det bara jag som inte kan se några bilder?
Sign In or Register to comment.