Warlord battle titan, köpes/lånas kanske.

edited 10 mars 2010 16:27 in Figurspel
Vet inte om man får ha köp trådar men here goes.

Jag blev sugen på en epic warlord titan.
Som en del vet så gillar jag mechanicus och vad är mer mechanicus än en warlord.

Så om nån har en som dom inte vill ha längre och kan tänka sig sälja för en billig peng, eller om jag kan få låna för att ta bilder och försöka bygga en egen. (Pilligt, men det kan nog gå)

Mest det att en ny från gw var lite saftig och jag vill inte slänga ut 350:- ca för en modell som bara står och är awesome (inte nu iallafall)

Så köpa eller låna en warlord, låna är bara för att ta bilder på den. (Jag har sökt google, finns typ 3 bra som är lätt att hitta)

Kommentarer

  • Det finns massor med "gör-det-själv"-foruminlägg och sidor på nätet. Har sett flera Warlords där du kan få både bra bilder och tror även jag sett lite olika mått... och framför allt diskussioner om hur stor en Warlord egentligen är osv...

  • För att klargöra, vill du ha en i epic-skala eller i 40k-skala ala Forgeworld? Eftersom du skriver epic antar jag att du menar den mindre av varianterna och då har jag en delvis målad variant i tenn från den senaste upplagan av Epic som jag kan övertalas att skiljas från.
  • Var det bara crane som hade en epic warlord?
  • uh... ville du ha titans?

    Hur många och vilken kvalisort/vapen är du ute efter?
  • Den till epic.

    Kommer den med olika vapen? Har du flera?
  • Jag kan gå ner i källaren och kolla. Jag har förmodligen några stycken av den gamla snygga sköldpadde-stilen, däremot är jag osäker på om jag har någon fyrkantsmodell.

    Sköldpaddan kan man sätta fast olika vapen på, det finns en bunt olika..Missilelauncher, Vortexmissile, Chainfist, Powerfist, Turbo-Laser Destructors, Volcano Cannon, Gatling Blaster

    Förmodligen har jag även Reaver Titans och Warhounds om det är av intresse. Säkert även någon gammal chaos-titan också.

    Jag skickar mitt mobilnummer så slipper vi trötta ut alla här inne med vad du vill ha.
  • Nu så har jag skaffat min warlord titan.

    Tack för alla som ville hjälpa till.
Sign In or Register to comment.