Vars e folket?

edited 6 december 2007 09:05 in Stridshammaren.se

Forumet börjar ha ganska många medlemmar, men det är mest umeåfolk vad jag förstått. Varför har inte annat folk kommit in ännu, är de ovetande om forumet? Vore kul om personer som kommer upp till fanatic söderifrån och som finns på t ex swfbr kunde komma och delta i diskussionerna, så vi får lite fler åsikter och folk som kan klura på regelfunderingar.

Kommentarer

  • Jag tror att det beror på att de stora föreningarna söderöver för det mesta har egna forum, där de är vana att föra diskussioner och där de känner igen dem som svarar.

  • edited 6 december 2007 19:23

    Flyttar den här tråden till Stridshammaren-kategorin, där den passar bättre då den handlar om forumets utveckling.

    Tråd flyttad

    Mvh.

    NilssonHarHund - Stridshammaren crew

  • dea
    edited 6 december 2007 11:17

    Alla som hänger på Stridshammaren kan väl hjälpa till att göra reklam runt om i forumssverige.

    Då borde vi kunna få hit mer folk.

  • Min erfarenhet av forum(dock gällande andra genrer) så brukar sådan reklam inte vara särskillt omtyckt :/

  • Jag hittade forumet via sådan reklam.
  • edited 7 december 2007 09:38

    Oftast brukar det gå bra om man frågar dom som driver forumet först.

    Personligen så tror jag att vi inte behöver använda oss av någon mer aggresiv reklam då vi hitils har följt i både tillväxt användare och antalet inlägg som har gjords dom nummer som vi i admin gruppen spekulerade om innan uppstartanded.

    Vi har förhoppningar på att nästa stora intervju (Den med Jervis) kommer leda till änu fler nya användare och förtroende för oss som sida med det vi kan erbjuda.

    Mina personliga förhoppningar är att artikel systemet som har i mina ögon väldigt stora potential ska kunna komma igång ordentligt efter jul och nyår.

Sign In or Register to comment.